Niets meegekregen van de 1000 chants over Boris?quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooie gevechten tussen de regering en de tafel
Met klompvoet swing je altijd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij denkt dat Noppie en MvG swingt?
Wapenstokken koppenquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooie gevechten tussen de regering en de tafel
Geld is geld natuurlijkquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Relatief gezien worden de andere majors dan het WK wel iets belangrijker
En je wint er natuurlijk wel gewoon meer geld mee
Oh jawel hoor, vond de formulering alleen wat raar. Ik geloof niet dat de regering heel bewust bezig is met een gevecht met welke tafel dan ook namelijkquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Niets meegekregen van de 1000 chants over Boris?
King is vooral leuk tegen vGerwenquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:57 schreef Chippiegang het volgende:
Hoppakee, King maakt het wel beetje saai af zo
Exact dit!quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:58 schreef Zipportal het volgende:
Decupré oplichters. 30 dagen uitproberen. De meeste winkels geven 90 dagen. Ter info.
Dat zal sowieso wel Price-Dirk worden toch?quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:58 schreef El-Stinho het volgende:
Wel handig dat de PDC nog niet heeft gemeld welke L16-duels er morgen na AND-WHI zijn.
Positieve test ergens?quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:58 schreef El-Stinho het volgende:
Wel handig dat de PDC nog niet heeft gemeld welke L16-duels er morgen na AND-WHI zijn.
Ga even langs de Decupré.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:58 schreef fetX het volgende:
Ik heb al 4 nachten zo slecht geslapen antigenot.
Of tegen Price, die blikken als er uitbundig gejuicht wordquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
King is vooral leuk tegen vGerwen
En Smith v Clayton neem ik aan. Of ze twijfelen over Wade v Cullen/Kleermaker.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat zal sowieso wel Price-Dirk worden toch?
Altijd schema-aids die pick m verneuktquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:58 schreef El-Stinho het volgende:
Ook handig voor het voorspelspel.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Altijd schema-aids die pick m verneukt
Geen herhalingsgevaarquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:59 schreef Doevelaer het volgende:
Zeer dubieus bedrijf. Klantcontact center medewerkers kennen contact historie niet, zijn grof in de mond en verbreken het contact. Maar het allerbelangrijkste is dat Decupre prijzen manipuleert. Ter verheldering: ik heb een screenshot gemaakt van het betreffende matras incl. juiste maatvoering zoals deze op de website vermeld staat. Een dag later krijg ik een offerte die ruim 300euro hoger ligt. Het gesprek hierover met een medewerker van het klantcontactcenter monde uit in een abrupte beëindiging van het gesprek van het klantcontactcenter. Bizar! Genoeg aanleiding om niet verder te gaan met dit ietwat dubieus overkomende bedrijf.
Hij moest bijna huilen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:00 schreef Pino112 het volgende:
Heb ie nog wat gezegd over die veegpartij tegen Koolstof?
Dan gaat ie huilen denk ik.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:00 schreef Pino112 het volgende:
Heb ie nog wat gezegd over die veegpartij tegen Koolstof?
Gaan we nu recensies van matrassen fabrikanten krijgen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:59 schreef Doevelaer het volgende:
Zeer dubieus bedrijf. Klantcontact center medewerkers kennen contact historie niet, zijn grof in de mond en verbreken het contact. Maar het allerbelangrijkste is dat Decupre prijzen manipuleert. Ter verheldering: ik heb een screenshot gemaakt van het betreffende matras incl. juiste maatvoering zoals deze op de website vermeld staat. Een dag later krijg ik een offerte die ruim 300euro hoger ligt. Het gesprek hierover met een medewerker van het klantcontactcenter monde uit in een abrupte beëindiging van het gesprek van het klantcontactcenter. Bizar! Genoeg aanleiding om niet verder te gaan met dit ietwat dubieus overkomende bedrijf.
Dat ligt er aanquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:01 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Gaan we nu recensies van matrassen fabrikanten krijgen?
wat?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Lennon is gewoon een afkorting voor Lulletje Lampekatoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |