Ik snap hem ook maar voor de helft.. Helaas zal dat vast dezelfde helft zijnquote:Op zondag 9 januari 2022 15:10 schreef Nikkie72 het volgende:
Ik weet het... ik ben een beetje laat, maar ik dacht nu die typmachine ook maar even te gaan kraken.
Ik begrijp hem maar voor de helft :-(
En aangezien klagen schijnt te helpen, hoop ik straks op een mooie ingeving!
Ik vond 14c wegwerken ook zeer bevredigend 😋quote:Op zondag 9 januari 2022 14:50 schreef Anitachica het volgende:
[..]
En 14 is opgelost! Was uiteindelijk helemaal niet zo moeilijk, het zijn ook maar éénpuntertjes, maar toch weer drie punten in the pocket!
Absoluut bevredigend!quote:Op zondag 9 januari 2022 17:10 schreef mister_xxx het volgende:
[..]
Ik vond 14c wegwerken ook zeer bevredigend 😋
Een goed begin is het 1/2e werk!quote:Op zondag 9 januari 2022 15:10 schreef Nikkie72 het volgende:
Ik weet het... ik ben een beetje laat, maar ik dacht nu die typmachine ook maar even te gaan kraken.
Ik begrijp hem maar voor de helft :-(
En aangezien klagen schijnt te helpen, hoop ik straks op een mooie ingeving!
Idem... (behalve de kakofonie), maar ik zwem ook nog rondjes tussen de vissen en de slangenquote:Op zondag 9 januari 2022 19:05 schreef Anitachica het volgende:
Ik verlies me op dit moment compleet in de kakofonie, de vreemde schrijfmachine en de Griekse mythologie/natuurkunde. Even terug naar de “gewone rijtjes”, te beginnen met 22…
Wij zwemmen hier inmiddels ook gezellig tussen de vissen!quote:Op zondag 9 januari 2022 20:04 schreef Legoblokje het volgende:
Ik zwem gezellig tussen een aantal rijtjes, DNA en inderdaad ook vissen. En een troll-opgave die nét niet uitkomt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 januari 2022 21:00 schreef mister_xxx het volgende:
Hier vanavond op jacht naar hints voor het thema....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: doolhof?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 januari 2022 21:02 schreef CarloV het volgende:
[..]SPOILER: doolhof?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 januari 2022 21:02 schreef CarloV het volgende:
[..]SPOILER: doolhof?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 januari 2022 21:07 schreef thabit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 januari 2022 21:30 schreef CarloV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 januari 2022 22:25 schreef mister_xxx het volgende:
quote:Op zondag 9 januari 2022 21:07 schreef thabit het volgende:
[..]Nu is mijn kennis van doolhoven niet optimaal, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2022 09:13 schreef Beerrend het volgende:
[..]
Nu is mijn kennis van doolhoven niet optimaal, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 januari 2022 09:53 schreef thabit het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2022 10:06 schreef Beerrend het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2022 10:16 schreef Legoblokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, dat gebeurde vorig jaar ook pas ergens de laatste paar dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |