Nee, dat is Ammonia Avenue.quote:
Ik vind dit echt een prachtnummer tbh, stem er ook al een aantal jaartjes opquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Top 2000-stemmer is niet meer zo vriendelijk voor APP. Alleen de nog kaartensturende boomer stemt hierop
Oh ja, wat is je postcode ook maar weer?quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Top 2000-stemmer is niet meer zo vriendelijk voor APP. Alleen de nog kaartensturende boomer stemt hierop
quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
Even aan de zender knop draaien....
Krijg je vanzelf ook ruis....
Blauwe Dag daarentegen...quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:27 schreef BillDauterive het volgende:
Blauwe Ruis verdient, samen met Mooie Dag, geen haat van jullie.
Bluf verdient altijd haat.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:27 schreef BillDauterive het volgende:
Blauwe Ruis verdient, samen met Mooie Dag, geen haat van jullie.
Echt? Bij mij staat ie in de top 3 van beste denk ikquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:28 schreef Fred_B het volgende:
Dit staat wel in mijn Top 3 van minste Bløfnummers.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
Blauwe muis....
Wie gaf daarvoor zijn fiatquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:26 schreef Fred_B het volgende:
Eergisteren hebben we nog Uno gespeeld.
Staat niet in de lijst he? Misschien wel het grootste schandaal van allemaal.quote:
Thuiswerken natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:30 schreef Bugno3 het volgende:
Mijn collega heeft toen ik even van mijn plek was de radio op een andere zender gezet, vanwege "allerlei heavy metal". Ik neem aan dat dat bij Civil War was.
Ik heb nu Q aanstaan én geen oortjes bij me. Wat nu?
Een VR bril om blauwe ruis te ontcijferen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:29 schreef het_fokschaap het volgende:
Meer mensen hier met een VR bril?Volgend jaar met z'n allen in de Metaverse naar de stream kijken en zeiken. Dit topic moet mee in de vaart der volkeren
Dat wordt thuiswerken deze middag.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:30 schreef Bugno3 het volgende:
Mijn collega heeft toen ik even van mijn plek was de radio op een andere zender gezet, vanwege "allerlei heavy metal". Ik neem aan dat dat bij Civil War was.
Ik heb nu Q aanstaan én geen oortjes bij me. Wat nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |