Nu krijg ik zin in een hot dog met uitjes enzo.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nu wordt het nummer waarschijnlijk afgekapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Staat zo leuk in de sfeervol ingerichte LIVING!!!!!quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:52 schreef Zorro het volgende:
Ik kom tot de conclusie dat bij die wannabe fake gitaristen de Stratocaster ruimschoots oververtegenwoordigd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zitten een Turk, een Marrokkaan en een Antilliaan in een busje. Wie reed?KluivertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Er zitten een Turk, een Marrokkaan en een Antilliaan in een busje. Wie reed?godver, elke keer trap ik er inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]Liveversie is beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]Het is ook nog aan het eind van het uur, berg je maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zitten een Turk, een Marrokkaan en een Antilliaan in een busje. Wie reed?The Police vindt dit een leuke grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ah, we hebben nog een kenner.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:54 schreef TommyL0204 het volgende:
Origineel van Schuur&Cement uiteraard:
Viel te verwachten hèquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
godver, elke keer trap ik er in
Ik heb een Yamaha G-55A uit ca. 1974/75 (mijn moeder kreeg hem voor haar 16e verjaardag).quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:52 schreef Zorro het volgende:
Ik kom tot de conclusie dat bij die wannabe fake gitaristen de Stratocaster ruimschoots oververtegenwoordigd is.
Had wel iets van het bananenalbum in gemogen inderdaad.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:55 schreef skysherrif het volgende:
Wel schandalig hoe weinig velvet underground er in staat
Dat hadden ze bij Pain moeten doen, gisteren.quote:
quote:938 That's Life Frank Sinatra 4,5
937 I Just Can't Help Believin' Elvis Presley 4
936 Civil War Guns N' Roses 5
935 The Turn Of A Friendly Card The Alan Parsons Project 7
934 Blauwe Ruis Bløf 2
933 You Do Something To Me Paul Weller 8
932 Band On The Run Paul McCartney & Wings 5
931 Sound And Vision David Bowie 8,5
930 Give It Away Red Hot Chili Peppers 8
929 Als Het Golft De Dijk 5,5
928 Whatever It Takes Imagine Dragons ?
Van ax loser?quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:51 schreef Isorden het volgende:
Iemand nog iets over het feit dat de naam Axl Rose een anagram is?
Ik zei "deze" en mijn anti-steetmunt gold voor dat specifieke nummertje.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Somebody To Love, Killer Queen, Don't Stop Me Now.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |