Ja gewoon, weet ik veel.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat is er precies moeilijkdoenerij aan?
En de zanger vind ik nu ook niet direct een hipster.
Nah... voel nog niet echt de behoeftequote:Op dinsdag 28 december 2021 12:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]Ga jij eens gauw het hele album luisteren dan!
Zeggen dat je mensen die moeilijkdoenerij zeggen moeilijkdoenerij vind vind ik moeilijkdoenerijquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zeggen dat het moeilijkdoenerij is vind ik moeilijkdoenerij.
Dat ben ik met joun eens.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
G n R is een overschatte kitschband. Doe dan nog maar 10x TWOD
Denk nog 20% ofzo, valt mee, maar moet wel even door werkenquote:
Het enige domme is dat de muziek uitgaat als je het positieverloop van een plaat wil bekijkenquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:43 schreef AgeEll het volgende:
Die playknop de website van t2000 was er eerst toch niet???
Erg fijn dat ze hem weer hebben toegevoegd. Valt mij nu ineens op.
Oh prima te doen dus, niet te veel fokken tussendoor alleenquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Denk nog 20% ofzo, valt mee, maar moet wel even door werken
civil war - you could be mine - coma - november rain - estranged - 14 yearsquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:49 schreef MTheBassman het volgende:
Guns N Roses had van mij wel na Appetite For Destruction mogen stoppen, eerlijk gezegd.
Maar dit nummer gaat wel opzich. Vind dat don't you cry op den duur wel echt tot in den treure herhaald worden.
Vind zelf Estranged van UYI 2 altijd wel heel fijn.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:49 schreef MTheBassman het volgende:
Guns N Roses had van mij wel na Appetite For Destruction mogen stoppen, eerlijk gezegd.
Maar dit nummer gaat wel opzich. Vind dat don't you cry op den duur wel echt tot in den treure herhaald worden.
Zeker mee eens ja.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Zeggen dat je mensen die moeilijkdoenerij zeggen moeilijkdoenerij vind vind ik moeilijkdoenerij
Stemplaatgenotquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vind zelf Estranged van UYI 2 altijd wel heel fijn.
een paar daarvan zijn prima ja, maar het merendeel na dat album kan mij gewoon totaal niet boeien.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:50 schreef AgeEll het volgende:
[..]
civil war - you could be mine - coma - november rain - estranged - 14 years
allemaal prima platen daarna gemaakt.
Wel mee eens. In ieder geval hadden ze de use your illusion albums tot een enkel album kunnen reduceren, had een hoop matige producties gescheeld.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:49 schreef MTheBassman het volgende:
tsssss Axl is (zeker in het begin) echt een gruwelijke zanger en Slash een aardige gitarist. Niks overschat aan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
G n R is een overschatte kitschband. Doe dan nog maar 10x TWOD
Vertel.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:51 schreef Isorden het volgende:
Iemand nog iets over het feit dat de naam Axl Rose een anagram is?
Jij geluk, was het tijdens Gijs was je de intro kwijt geweestquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:51 schreef El-Stinho het volgende:
Volgende stemplaat is tijdens Ruud, wat leuk.
Nu wordt het nummer waarschijnlijk afgekaptquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Jij geluk, was het tijdens Gijs was je de intro kwijt geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |