Dit horen jullie vanaf nu allemaal ipv cant stop the feelingquote:
je bedankt Hans, dat begreep ik alquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit horen jullie vanaf nu allemaal ipv cant stop the feeling
mwaaaahquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spijt dat ik daar niet naartoe geweest benquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik tijdens een concert van AC/DC in het Gelredome
hahaha heldquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kende deze dus nog nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ga het buiten luisteren in je nakie, dan krijg je het er wel koud van hoorquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:13 schreef MTheBassman het volgende:
heb deze te vaak gehoord, sowieso word ik hier niet echt warm of koud van though.
Valt mee.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maar hoe kan ik mijn tv dan naar buiten meenemenquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Ga het buiten luisteren in je nakie, dan krijg je het er wel koud van hoor
Nee hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon om zeker te zijn.quote:
Verlengsnoer, of bij de buren door het raam glurenquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
maar hoe kan ik mijn tv dan naar buiten meenemen
True…quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |