Ik verbied het dan ook niemand.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
hoeveel posts van anderen boeien mensen daadwerkelijk? Laat mensen gewoon posten wat ze willen posten zolang ze er niemand kwaad mee doen, als je dat als narcistisch wil bestempelen dan mag dat van mij, maar ik vind het zelf gewoon leuk om te doen om ook een beetje te bekijken wat voor uur het wordt.
Ja. Ik vind dat we dat niet kunnen toestaanquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:06 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hebben If You Tolerate This gekaapt zeker?
Keuzelijstje.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat dit juist na de boerenhype van 2 jaar geleden pas vorig jaar binnenkwam, snap ik niet echt
Aandachtshoeren.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:09 schreef Dagoduck het volgende:
Die tiktokgeneratiekinderen die meteen naar hun telefoon grijpen om te gaan filmen als ze in beeld komen
Dus hij staat daar zwaar te ketsen met zn staafmixer....quote:
Is natuurlijk niet COOL.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoop dat ze t natuurgebied wel netjes hebben opgeruimd
Boer'nloel!quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:09 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik was het al in de tijd toen er nog geen tussen 'n' in zat.
Zoals madmaster hierboven bedoel je?quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:09 schreef Dagoduck het volgende:
Die tiktokgeneratiekinderen die meteen naar hun telefoon grijpen om te gaan filmen als ze in beeld komen
Op zich klagen wij ook regelmatig dat een artiest er juist met de verkeerde in staat.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat dit juist na de boerenhype van 2 jaar geleden pas vorig jaar binnenkwam, snap ik niet echt
Staat dit er pas zo kort in?quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |