SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Make love, not war ☮
Ja al waren we gisteren vooral moe. Wel goed gegeten en vanmorgrn ook een heerlijk (uitgebreid) ontbijt. We gaan zo richting zee lopen en beetje shoppen. We zijn een paar dingen vergeten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:00 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen
Lekker aan het genieten van de vakantie ?
Gelukkig hebben ze daar ook winkelsquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja al waren we gisteren vooral moe. Wel goed gegeten en vanmorgrn ook een heerlijk (uitgebreid) ontbijt. We gaan zo richting zee lopen en beetje shoppen. We zijn een paar dingen vergeten.
Het is niet andersquote:Op dinsdag 28 december 2021 07:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Have fun, ik ben dan alleen niet in de gelegenheid om te luisteren…
Ja maar het is nog best lastig om een lenzenhouder te vinden. Ja die ben ik vergeten....quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:01 schreef just me het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze daar ook winkels
Ai. Ik deed altijd op Schiphol net voor het boarden mijn contactlenzen al uit en mijn bril op.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja maar het is nog best lastig om een lenzenhouder te vinden. Ja die ben ik vergeten....Ik heb er twee thuis liggen.
Eierdopjes to the rescue…quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja maar het is nog best lastig om een lenzenhouder te vinden. Ja die ben ik vergeten....Ik heb er twee thuis liggen.
Die moet ik dan even zoeken. Op de kamer staat niets. Ja glazen... Daar heb ik ze gisteren avond in gedaan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eierdopjes to the rescue…
Na een paar misgrepen zit in mijn toilettas standaard alles wat ik op reis nodig heb, die hoef ik nooit meer voor vertrek bij te vullen…
Dat deed ik eerder ook wel, maar gisteren niet. De apotheek aan het strand heeft ze niet. Ik moet het dorp in... Ondertussen zoek ik naar alternatieven.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ai. Ik deed altijd op Schiphol net voor het boarden mijn contactlenzen al uit en mijn bril op.
Maar inderdaad, waar vind je zoiets? Apotheek, opticien?
In het restaurant zullen ze die wel hebben…quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die moet ik dan even zoeken. Op de kamer staat niets. Ja glazen... Daar heb ik ze gisteren avond in gedaan.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:31 schreef MadMaster het volgende:
Dutch to Spanish
eierdopje
Translations
eierdopje Noun
eierdopje, het ~ (eierdop)
cáscara de huevo, la ~ (f) Noun
huevero, el ~ (m) Noun
eierdopje Copa de huevo mst
eierdopje huevera gt
eierdopje huevera gt
Ja, van die kleine jambakjes kan ook nog…quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ik ga steaks tijdens de lunch kijken. Ze hebben in ieder geval wel kleine schaaltjes voor de nutella.
Dan komt het goedquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, van die kleine jambakjes kan ook nog…
Die hebben we!quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En in het ergste geval, de dopjes van een plastic flesje…
Dat is best een heftige lunchquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ik ga steaks tijdens de lunch kijken.
Straks... Al sluit ik niet uit dat ze die hebben. De buffetten zijn erg uitgebreid.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:40 schreef Diaan73 het volgende:
Gevonden hoor, voor 2 euro heb ik een nieuw doosje. Ook een paar nieuwe Allstars rijker
Oeh.... dat is wel fijn om op deze manier het jaar af te sluiten.quote:Op woensdag 29 december 2021 06:43 schreef livelink het volgende:
Rustig. Mijn dochter is gisteren weer naar haar kamer vertrokken. En op mijn werk is het ook rustig.
Hij eet weer, dus het gaat wel iets beter. Maar nog niet om over naar huis te schrijven. Maar ik heb wel goede hoop dat de scholen na de kerstvakantie weer open gaan. Ik hoor toch steeds berichten dat het allemaal wel meevalt met die Omikron.quote:Op woensdag 29 december 2021 06:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Oeh.... dat is wel fijn om op deze manier het jaar af te sluiten.
Gaat het al wat beter met je zoon ook?
Dat hoor ik ook.quote:Op woensdag 29 december 2021 06:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij eet weer, dus het gaat wel iets beter. Maar nog niet om over naar huis te schrijven. Maar ik heb wel goede hoop dat de scholen na de kerstvakantie weer open gaan. Ik hoor toch steeds berichten dat het allemaal wel meevalt met die Omikron.
Ah..... ik help het je hopen dan. Is voor iedereen ook het beste.quote:Op woensdag 29 december 2021 07:01 schreef livelink het volgende:
Nee, dat klopt. Maar 3 januari zou het kabinet besluiten hoe het vanaf 10 januari met de scholen zal gaan.
quote:Op woensdag 29 december 2021 07:19 schreef livelink het volgende:
Ik heb gisteren een fitbit van mijn werk gekregen. En ik weet nu dat ik vannacht 6 uur heb geslapen en dat mijn slaapscore 79 is. Wat ik verder met die informatie moet, weet ik dan weer niet helemaal.
Kijk, dat is toch niet slecht. Ik heb geen idee hoe duur zoiets is. Ik wilde hem weggeven aan dochter of zoon, maar die wilden hem allebei niet. Dus nu toch maar voor mezelf.quote:Op woensdag 29 december 2021 07:22 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
![]()
Je totale slaapscore is een som van je individuele scores in slaapduur, slaapkwaliteit en herstel, voor een totale score van maximaal 100. De meeste mensen hebben een score tussen 72 en 83. Slaapscorebereiken zijn:
Uitstekend: 90-100
Goed: 80-89
Redelijk: 60-79
Slecht: minder dan 60
Duur: tijd geslapen en tijd wakker Hoeveel je sliep: hoe meer je slaapt, hoe beter je score.
Kwaliteit: diepe en remslaap Hoeveel tijd je in diepe en remslaap hebt doorgebracht: hoe meer tijd je in deze slaapfasen doorbrengt, hoe beter je score.
Herstel: hartslag tijdens slaap en rusteloosheid Hoe ontspannen je was tijdens de slaap: een hoge hartslag tijdens het slapen of te veel woelen verlaagt je score.
Dat zou ik ook wel eens willen proberen. Eens kijken of ik die ergens goedkoop op de kop kan tikken.
Gewoon zelf houden inderdaad.quote:Op woensdag 29 december 2021 07:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Kijk, dat is toch niet slecht. Ik heb geen idee hoe duur zoiets is. Ik wilde hem weggeven aan dochter of zoon, maar die wilden hem allebei niet. Dus nu toch maar voor mezelf.
Meten is wetenquote:Op woensdag 29 december 2021 07:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb een Samsung smartwatch, maar die gaat 's nachts altijd af, aan de lader.
En ik denk dat ik zelf ook wel weet of ik wel of niet goed geslapen heb.
Ik geloof er niet in dat je o.b.v. een metertje dat kan beïnvloeden…
Beïnvloeden niet. Maar misschien wordt je er wel wijzer van. Of je dan iets met die informatie kan, is een ander verhaal.quote:Op woensdag 29 december 2021 07:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb een Samsung smartwatch, maar die gaat 's nachts altijd af, aan de lader.
En ik denk dat ik zelf ook wel weet of ik wel of niet goed geslapen heb.
Ik geloof er niet in dat je o.b.v. een metertje dat kan beïnvloeden…
Ik ben in doorgaans pro meten, maar als je er niks concreets mee kan, dan kan het een obsessie worden, waardoor het averechts kan werken…quote:Op woensdag 29 december 2021 07:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Meten is weten![]()
Maar ik ben het wel met je eens. We meten ons kapot in deze tijd. Maar het is wel grappig.
Hallo!quote:Op woensdag 29 december 2021 08:59 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Aan dit tijdstip te zien heb ik goed geslapen met slechts 1 onderbreking:
Goedemorgen. Doe je goed.quote:Op woensdag 29 december 2021 08:59 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Aan dit tijdstip te zien heb ik goed geslapen met slechts 1 onderbreking:
En dan komt er nog een tientje per maand bij voor Fitbit premium om alle functionaliteiten te kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 29 december 2021 07:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon zelf houden inderdaad.
De 4 is nu rond de 100 euro. De 5-versie is rond de 175 euro.
Dat vind ik beide te duur.
Misschien eens 2e hands kijken.
quote:
Goedemorgen.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:25 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb een Apple Watch, ben ik ook heel blij mee.
quote:Op woensdag 29 december 2021 09:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
En dan komt er nog een tientje per maand bij voor Fitbit premium om alle functionaliteiten te kunnen gebruiken.
Gewoon aan Apple Watch nemenquote:Op woensdag 29 december 2021 09:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan gaat het hem sowieso niet worden.
quote:Op woensdag 29 december 2021 09:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gewoon aan Apple Watch nemen![]()
Ideaal apparaat, werkt ook erg goed als wekker. Sinds ik er eentje heb, ben ik niet meer door de wekker heen geslapen.
Snel worden danquote:
Ik gebruik hem ook voor mindfullness en beweging.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gewoon aan Apple Watch nemen![]()
Ideaal apparaat, werkt ook erg goed als wekker. Sinds ik er eentje heb, ben ik niet meer door de wekker heen geslapen.
Bij ons ook niet. Ik heb onlangs een iMac (oranje) gekocht. Ideaal….quote:Op woensdag 29 december 2021 09:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Snel worden dan![]()
Bij mij komt er niet anders meer in huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 december 2021 09:42 schreef anotherRandomdude het volgende:
Er zijn alternatieven voor Fitbit, een die ik zelf in het verleden heb gebruikt is de https://www.xiaomiproduct(...)europese-versie.html , alleen dan de versie 2 of 3. Die had beduidend minder functies. Is ook wel is te koop bij bol.com voor rond de ¤35/40.
Maar slaap meten ging over het algemeen vrij goed ermee.Als 10-20% beter slaapt dan jou, doe je het niet zo slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik zal een kijken.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Bedoel net andersom, 80-90% slaapt beter. Ben volgens mij nog steeds niet helemaal wakkerquote:Op woensdag 29 december 2021 09:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Als 10-20% beter slaapt dan jou, doe je het niet zo slecht.
En ik zal een kijken.
quote:Op woensdag 29 december 2021 09:45 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Bedoel net andersom, 80-90% slaapt beter. Ben volgens mij nog steeds niet helemaal wakker
quote:Op woensdag 29 december 2021 09:42 schreef anotherRandomdude het volgende:
Er zijn alternatieven voor Fitbit, een die ik zelf in het verleden heb gebruikt is de https://www.xiaomiproduct(...)europese-versie.html , alleen dan de versie 2 of 3. Die had beduidend minder functies. Is ook wel is te koop bij bol.com voor rond de ¤35/40.
Maar slaap meten ging over het algemeen vrij goed ermee.Dat spul van xiaomi zou ik met een hele grote boog omheen lopen. Heb er nog nooit wat positiefs over gehoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
In het bezit geweest van een Xiaomi Mi A1 (android One) smartphone, het is alleen dat hij geen beveiligingspatches meer krijgt maar die doet het voor de rest nog prima.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat spul van xiaomi zou ik met een hele grote boog omheen lopen. Heb er nog nooit wat positiefs over gehoord.
Dan zal ik maar eens eten gaan klaarmakenquote:
Bij mijn weten tot 20:00 uur.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:36 schreef Rafeiro het volgende:
Ik volg het allemaal niet helemaal meer maar supermarkten zijn nog gewoon open tot normale sluit?
Wil eigenlijk nog wat knaagbaars halen voor tijdens de show van 11.
Daar moet immers flink werk in gezeten hebben en dan is lui achterover met wat chippies ofzo wel lekker.
Maar zelf dinsdag mijn booster halen, kon evt ook vandaag, maar dan moest ik naar Nijmegen of om 07:00 al bij de prikpost zijn dat ook ruim half uur fietsen zou zijn. Nu dus dinsdag maar om 15:10.
Supermarkten zijn tot 20.00 open.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:36 schreef Rafeiro het volgende:
Ik volg het allemaal niet helemaal meer maar supermarkten zijn nog gewoon open tot normale sluit?
Wil eigenlijk nog wat knaagbaars halen voor tijdens de show van 11.
Daar moet immers flink werk in gezeten hebben en dan is lui achterover met wat chippies ofzo wel lekker.
Maar zelf dinsdag mijn booster halen, kon evt ook vandaag, maar dan moest ik naar Nijmegen of om 07:00 al bij de prikpost zijn dat ook ruim half uur fietsen zou zijn. Nu dus dinsdag maar om 15:10.
Vanavond maar tot 18:50 uur, heb ik gehoord.quote:Op woensdag 29 december 2021 17:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Supermarkten zijn tot 20.00 open.
Pak ik die ook gewoon mee. Zal wel een lange draaiavond worden zo.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:24 schreef DJ11 het volgende:
Rond 18:47 uur is er al muziek te horen. Ik draai vier liedjes uit de onderste 50 van de lijst, waarvan ik er (gek genoeg) drie nog nooit in m'n uitzending heb gedraaid.
De uitzending zelf duurt ongeveer 3 uur en 8 minuten, dus omstreeks 22:08 uur klaar.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Pak ik die ook gewoon mee. Zal wel een lange draaiavond worden zo.
Dat is nog wel te overzien, dan.quote:Op woensdag 29 december 2021 18:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De uitzending zelf duurt ongeveer 3 uur en 8 minuten, dus omstreeks 22:08 uur klaar.
nou voor uit dan maarquote:Op woensdag 29 december 2021 18:58 schreef DJ11 het volgende:
De volledige Top 100 wordt meteen na de uitzending gepubliceerd, trouwensAlles staat al klaar.
Disclaimer: het is puur en alleen mijn smaak. Er staat welgeteld één (1) nummer in de lijst dat in de Nederlandse Top 40 heeft gestaan...
De gangbare titels waren op?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:01 schreef DJ11 het volgende:
050. Ugress - Candyslam Rainbow Massacre
We zijn begonnen
Klopt. #51 is een heel langzaam, ingetogen nummerquote:Op woensdag 29 december 2021 19:03 schreef livelink het volgende:
Gemanipuleerde lijst![]()
Beginnen met een energieke opwarmer.
Je DM staat dus niet open voor verzoekjesquote:Op woensdag 29 december 2021 19:03 schreef DJ11 het volgende:
Welkom allemaal, trouwensLeuk dat jullie meeluisteren naar wat ik zelf de leukste show vind om elk jaar weer te maken. Helaas is het niet mogelijk om invloed uit te oefenen
Hopelijk vermaken jullie je toch een beetje.
Op zich wel, maar die komen dan een andere keer aan bodquote:Op woensdag 29 december 2021 19:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Je DM staat dus niet open voor verzoekjes
quote:
Ja maar..... wat is er mis met een gebruikte titel hergebruiken?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:05 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Het is inmiddels al 2021 he. Weet je wel hoe moeilijk het is om origineel te zijn?
Dit doet me wel enigszins denken een de PSB.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:06 schreef DJ11 het volgende:
Ooit hadden ze een wereldhit met Lemon Tree. Dit jaar kwamen deze Duitsers met een nummer dat een tandje elektronischer was. Knipoog naar The KLF erin...049. Fools Garden - Electrify
Sorry, ik geef ze altijd weg voor een boekenmarkt van de kerk. Ik kom via google op Booknext uit, maar heb daar geen ervaring mee.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:05 schreef Melting het volgende:
Wie kan me helpen trouwens.
Ik ben op zoek naar een manier hoe ik mijn 2e hands boeken kan verkopen. En dan bedoel ik niet via Marktplaats.
Voorheen deed ik dat via Bol.com, maar daar kunnen particulieren niet meer verkopen.
Iemand tips?
spuit 11quote:Op woensdag 29 december 2021 19:05 schreef Melting het volgende:
Wie kan me helpen trouwens.
Ik ben op zoek naar een manier hoe ik mijn 2e hands boeken kan verkopen. En dan bedoel ik niet via Marktplaats.
Voorheen deed ik dat via Bol.com, maar daar kunnen particulieren niet meer verkopen.
Iemand tips?
Ik dus ook niet. Vandaar mijn vraag.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Sorry, ik geef ze altijd weg voor een boekenmarkt van de kerk. Ik kom via google op Booknext uit, maar heb daar geen ervaring mee.
Heb jij er ervaring mee?quote:
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja maar..... wat is er mis met een gebruikte titel hergebruiken?
Ook wel wat ja. De stem van de zanger helpt sowieso al. Overigens staan de Pet Shop Boys niet in de Top 50 van deze lijst, dus de kust is veilig. Het zou weleens kunnen dat een remix van hun hand in de Top 100 blijkt te staan...quote:Op woensdag 29 december 2021 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit doet me wel enigszins denken een de PSB.
De zang inderdaad wel een beetje.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit doet me wel enigszins denken een de PSB.
nope maar ik had zitten googelen en kwam door ook op uitquote:
quote:Op woensdag 29 december 2021 19:09 schreef just me het volgende:
[..]
nope maar ik had zitten googelen en kwam door ook op uit
Deze stem is wel zo'n typische stem die je tegenwoordig vaak hoort.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:11 schreef DJ11 het volgende:
Ook deze plaat komt uit Duitsland. De oosterburen zijn bijzonder goed vertegenwoordigd in deze uitzending...
048. Henry And The Waiter - Little Small Boy
Dit is wel leuk, ja. Vrolijk.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:14 schreef DJ11 het volgende:
Dit is dan weer heel andere koek. Deze band staat met drie nummers in de Top 100, dit is de hoogste notering:047. Villagers - Circles In The Firing Line
Hierna: 80s legends met een uitstekende comeback-single.
Ik vind het steeds weer knap hoe jij platen die Dj11 misschien 1 keer gedraaid heeft, weer weet te herkennen.quote:
Het vorige nummer is twee keer gedraaidquote:Op woensdag 29 december 2021 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het steeds weer knap hoe jij platen die Dj11 misschien 1 keer gedraaid heeft, weer weet te herkennen.
Goed geheugen die livelinkquote:Op woensdag 29 december 2021 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het steeds weer knap hoe jij platen die Dj11 misschien 1 keer gedraaid heeft, weer weet te herkennen.
Je bent nooit te laat hoor. Pijn in je schouder nog steeds niet beter? Weet je wat het is?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:21 schreef Rafeiro het volgende:
Ingetuned, nog te laat, maar pijn in mijn schouder, treuzels en slome kassière, *grom*
De eerste twee hebben in 2021 geen muziek van betekenis uitgebracht. Overigens komt het nieuwe album van Charlie Winston er wel aan.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:20 schreef livelink het volgende:
Ik verwacht wel wat broers in deze show (Winston, Baxter, Finneas), maar verder ben ik nog even blanco. Ja, iets met masks, waar ik nu niet op kom.
Dit was een raar jaar. Normaal heb ik wel een redelijk beeld vooraf van je top 5, maar nu echt helemaal niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De eerste twee hebben in 2021 geen muziek van betekenis uitgebracht. Overigens komt het nieuwe album van Charlie Winston er wel aan.Die laatste... hmmm.. .die zou wel eens in de lijst kunnen staan
Er komen straks nog wel wat o ja-momentjes danquote:Op woensdag 29 december 2021 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit was een raar jaar. Normaal heb ik wel een redelijk beeld vooraf van je top 5, maar nu echt helemaal niet.
Als muziek een PSB sound heeft, is het al gauw goed.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:23 schreef Rafeiro het volgende:
Kan dit wel in 11 zijn straatje passen, zit enige PSB sound in.
Ik vind het nogal wat als je dit nummer 6800 keer hebt beluisterd, 11.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:23 schreef DJ11 het volgende:
Een schamele 6800 keer beluisterd op Spotify.... Daar is dit nummer toch veel te goed voor?045. Monarchy - Blame It On The Moon
quote:Op woensdag 29 december 2021 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat als je dit nummer 6800 keer hebt beluisterd, 11.
Misschien moet je er eens een hobby bijzoeken.
Dit is beter dan die van vorig jaar (of het jaar daarvoor).quote:Op woensdag 29 december 2021 19:26 schreef DJ11 het volgende:
Altijd voor mooie en creatieve nummers, deze Israëliër die in de VS woont. Niet de eerste keer dat hij opduikt in m'n jaarlijst.
044. O Mer - All I Wanna Do Is Be With You
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De artiest hierna ken je ook wel, al is het alleen maar omdat deze in een eerdere jaarlijst op #1 stond....quote:
Het kabbelde wel lekker door inderdaad. Het Deens was niet storend, waarschijnlijk vanwege het herkenbare troubles.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:30 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer had ik echt al eerder moeten draaien, ondanks dat het in het Deens is. De sfeer bevalt me enorm.
Vervelend. Hopelijk krijg je er niet te veel last van.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:34 schreef Rafeiro het volgende:
Inpak papier op de vloer laten slingeren en uitglijden.
Echte sukkel move dus. maar lekker dik en geel en blauw.
Voortaan toch maar meteen opruimen, want ik had zulke leuke cadeaus, zelfs een oventje op maat van magnetron, maar dan echte oven.
Denk dat de airfryer voorlopig weg gaat en dat ie daar komt te staan.
Wou het eigenlijk samen met pa op een nieuw schapje doen, want hij is handig en ik niet en dan leuk samen.
Maar hij heeft vermoedelijk staar dus komt voorlopig niet.
Meerdere onderzoeken en dan operatie, dus dat kan wel paar maanden duren.
Niet handig, nee. Gaat het puur om het autorijden dat je vader niet komt? Het OV geen optie?quote:Op woensdag 29 december 2021 19:34 schreef Rafeiro het volgende:
Inpak papier op de vloer laten slingeren en uitglijden.
Echte sukkel move dus. maar lekker dik en geel en blauw.
Voortaan toch maar meteen opruimen, want ik had zulke leuke cadeaus, zelfs een oventje op maat van magnetron, maar dan echte oven.
Denk dat de airfryer voorlopig weg gaat en dat ie daar komt te staan.
Wou het eigenlijk samen met pa op een nieuw schapje doen, want hij is handig en ik niet en dan leuk samen.
Maar hij heeft vermoedelijk staar dus komt voorlopig niet.
Meerdere onderzoeken en dan operatie, dus dat kan wel paar maanden duren.
Nee, dat bleef hier goed gaan.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:36 schreef Melting het volgende:
Ik heb ineens geen geluid meer.
Even oorzaak zoeken, want de rest heeft er blijkbaar geen last van.
Dan is hij wel behoorlijk gezakt met dit nummer.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Wat mij betreft een volstrekt unieke artiest, zowel qua stemgeluid als het type liedjes. In 2019 stond hij op #1 en #2 tegelijk in mijn jaarlijst.041. C Duncan - Alluvium
Het is iets minder, maar nog steeds erg goedquote:Op woensdag 29 december 2021 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan is hij wel behoorlijk gezakt met dit nummer.
Hij rijdt normaal wekelijks uur heen en uur terug ongeveer.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet handig, nee. Gaat het puur om het autorijden dat je vader niet komt? Het OV geen optie?
Dat zal zo blijven, denk ik. Hoewel de meeste nummers meerdere keren in mijn uitzendingen zijn gedraaidquote:Op woensdag 29 december 2021 19:42 schreef anotherRandomdude het volgende:
Komt veel voorbij wat ik nog nooit eerder heb gehoord, maar dat had ik ergens ook wel verwacht
Je mag zelfs blind in het OVquote:Op woensdag 29 december 2021 19:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hij rijdt normaal wekelijks uur heen en uur terug ongeveer.
OV zou 2,5 uur heen en 2,5 uur terug zijn.
Maar met een wazug oog mag ie dat ook niet hoor.
Maar wel jammer.
Was echt zo'n projectje waar papa het werk doet en het gereedschap heeft.
En dat ik mee kijk en het de volgende keer wel kan, met zijn gereedschap
Oh, dan heb je wel geluk gehad. Kan heel naar uitpakken zo'n val.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:44 schreef just me het volgende:
Ik ben vanmiddag met de fiets uitgegleden op een houten bruggetje bij het huis van een vriendin, ik heb geen schade en de fiets ook niet, maar het voelde wel heel stom![]()
Bij de val mijn (lees)bril kwijtgeraakt maar die is later door de vriendin ook weer gevonden !
Ik ken het van jouw show. Niet zozeer als grote hit eigenlijk.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:44 schreef DJ11 het volgende:
039. Kungs - Never Going Home (Upsilone remix)
Top 10-hit. Maar om toch een beetje eigenwijs te zijn, geef ik de voorkeur aan deze remix.
Heb niet veel uitzendingen meegekregen de laatste tijd, en als ik een nummer 1 of 2 keer hoor blijft het niet gelijk hangen bij mij over het algemeen tenminste.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat zal zo blijven, denk ik. Hoewel de meeste nummers meerdere keren in mijn uitzendingen zijn gedraaid
En zo blijf je ook een beetje bij natuurlijk.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:46 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Heb niet veel uitzendingen meegekregen de laatste tijd, en als ik een nummer 1 of 2 keer hoor blijft het niet gelijk hangen bij mij over het algemeen tenminste.
Maar om het "vers" mee te krijgen is ook leuk
Het is toch echt een steady top 10-hit geweest dit jaar. Stond meerdere weken in de top-10 van de Top 40.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het van jouw show. Niet zozeer als grote hit eigenlijk.
Ik ben ook heel blij dat er verder niets gebeurd isquote:Op woensdag 29 december 2021 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dan heb je wel geluk gehad. Kan heel naar uitpakken zo'n val.
quote:Op woensdag 29 december 2021 19:44 schreef just me het volgende:
Ik ben vanmiddag met de fiets uitgegleden op een houten bruggetje bij het huis van een vriendin, ik heb geen schade en de fiets ook niet, maar het voelde wel heel stom![]()
Bij de val mijn (lees)bril kwijtgeraakt maar die is later door de vriendin ook weer gevonden !
ik kon toch niet weten dat het bruggetje glad wasquote:
Heel mooi vond/vind ik het.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:49 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer, eerder dit jaar uitgebracht, draaide ik in de vorige uitzending voor het eerst. En dat was heel bewust, om jullie alvast een beetje laten wennen.
038. Jake Wesley Rogers - Momentary
Met koptelefoon op, in een iets te warm, klein computerkamertje. Lichtelijk stressend, want ik moet steeds van alles klaarzetten en typen.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:54 schreef just me het volgende:
Ik kan me geen voorstelling maken DJ11 hoe jij daar zit, kun je niet even foto posten
Geen stress!quote:Op woensdag 29 december 2021 19:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Met koptelefoon op, in een iets te warm, klein computerkamertje. Lichtelijk stressend, want ik moet steeds van alles klaarzetten en typen.
quote:Op woensdag 29 december 2021 19:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Met koptelefoon op, in een iets te warm, klein computerkamertje. Lichtelijk stressend, want ik moet steeds van alles klaarzetten en typen.
Ideaal momentje dus voor een foto.quote:Op woensdag 29 december 2021 19:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen tijd voorquote:Op woensdag 29 december 2021 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ideaal momentje dus voor een foto.
Klopt. Er komen nog een paar nummers uit die categorie...quote:Op woensdag 29 december 2021 19:57 schreef livelink het volgende:
2021 is ook wel een beetje het jaar van de 'come back' van artiesten van vroeger volgens mij.
hoezo ?quote:Op woensdag 29 december 2021 20:00 schreef Rafeiro het volgende:
Brommer rijbewijs doe ik niet aan mee te gênant.
Kijk, dat is nu een nummer voor mij.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Afkomstig van een ontzettend leuk, vrolijk en knap geproduceerd album: OK Orchestra.035. AJR - Christmas In June
Geslaagd, regen en voor ophalen al kneiterhard op mn plaat.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:01 schreef just me het volgende:
[..]
hoezo ?
je kunt je dan wel sneller verplaatsen
je hoeft niet vol gas te gaanquote:Op woensdag 29 december 2021 20:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geslaagd, regen en voor ophalen al kneiterhard op mn plaat.
Maatje had mijn Puch al klaargezet.
En in Het park glibberig bochtje.
Dank voor het meeluisteren. Er komt een playlist, dus daar je kun je altijd nog doorheen browsenquote:Op woensdag 29 december 2021 20:06 schreef anotherRandomdude het volgende:
DJ11 bedankt voor het draaien van je top50 tot op heden maar ik ga mijn bed weer is opzoeken.
Voor de rest nog een fijne avond toegewenst
Oh ben je ziekjes? Beterschap!quote:Op woensdag 29 december 2021 20:06 schreef anotherRandomdude het volgende:
DJ11 bedankt voor het draaien van je top50 tot op heden maar ik ga mijn bed weer is opzoeken.
Slaap lekker/.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:06 schreef anotherRandomdude het volgende:
Welterusten aRdquote:Op woensdag 29 december 2021 20:06 schreef anotherRandomdude het volgende:
En van die ballad. Was dit jaar pas haar debuutalbum?quote:Op woensdag 29 december 2021 20:05 schreef DJ11 het volgende:
034. Celeste - Tonight Tonight
Bekend van de hit Stop This Flame, van vorig jaar
Strange, inderdaad. Ja, haar album kwam begin dit jaar uit.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:08 schreef livelink het volgende:
[..]
En van die ballad. Was dit jaar pas haar debuutalbum?
Ga je wel eens met het OV, Rafeiro? Of is dat voor jou ook helemaal geen optie?quote:Op woensdag 29 december 2021 20:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geslaagd, regen en voor ophalen al kneiterhard op mn plaat.
Maatje had mijn Puch al klaargezet.
En in Het park glibberig bochtje.
Deed ik ook niet maar vochtig mos in de bocht/ Mijn snelste scooter haalde ruim 130 km/uquote:
Dat is inderdaad even iets heel anders. Dit zou ik dan wel als hit verwachten eigenlijk.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:09 schreef DJ11 het volgende:
Radicale switch van muziekstijl.... naar beukende dance. Ook nog deels Nederlands![]()
033. Tom Staar & Ferry Corsten feat. Darla Jade - Glow
In het verleden wel, maar het is zo asociaal duur nu ff heen en terug naar het centrum al ¤ 7 geloof ik, kan ook 10 zijn.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga je wel eens met het OV, Rafeiro? Of is dat voor jou ook helemaal geen optie?
het treinen is er inderdaad niet goedkoper op gewordenquote:Op woensdag 29 december 2021 20:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
In het verleden wel, maar het is zo asociaal duur nu ff heen en terug naar het centrum al ¤ 7 geloof ik, kan ook 10 zijn.
Het is wel duur, maar jij overdrijft nu (of koopt losse kaartjes). Naar Utrecht heen en terug vanaf Wijk bij Duurstede is ongeveer 10 euro en dan zit ik 45 minuten heen en 45 minuten terug in de bus.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:13 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
In het verleden wel, maar het is zo asociaal duur nu ff heen en terug naar het centrum al ¤ 7 geloof ik, kan ook 10 zijn.
Ik heb zo'n daluren voordeel kaart, ik haal de aanschaf van de kaart er altijd ruim uitquote:Op woensdag 29 december 2021 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is wel duur, maar jij overdrijft nu (of koopt losse kaartjes). Naar Utrecht heen en terug vanaf Wijk bij Duurstede is ongeveer 10 euro en dan zit ik 45 minuten heen en 45 minuten terug in de bus.
Ik ga te weinig met de trein om het er uit te halen. En voor de bus heb je zoiets niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:17 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb zo'n daluren voordeel kaart, ik haal de aanschaf van de kaart er altijd ruim uit
Ja, die rap had dit nummer toch niet nodig.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Ondanks het rap-stukje...031. Alex Mayr feat. Maeckes - Ausgang
Ach het slaat hier nergens meer op van ¤1 retour naar bijna ¤4 enkele reis.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is wel duur, maar jij overdrijft nu (of koopt losse kaartjes). Naar Utrecht heen en terug vanaf Wijk bij Duurstede is ongeveer 10 euro en dan zit ik 45 minuten heen en 45 minuten terug in de bus.
In normale tijden maak ik veel gebruik van het OV om naar de kinderen te gaan dus de kaart hou ik voorlopig nog wel.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ga te weinig met de trein om het er uit te halen. En voor de bus heb je zoiets niet.
Wat is Voila?quote:Op woensdag 29 december 2021 20:21 schreef livelink het volgende:
Mijn man zit Voila te luisteren. Iets op tv. Dus nu hoop ik eigenlijk dat die ook nog in deze lijst moet komen.
Oh sorry, dat Franse liedje van het songfestival.quote:
Ik kan in principe niks zeggen over de muziek die nog komt. Behalve dat het 29 liedjes uit het jaar 2021 zijnquote:Op woensdag 29 december 2021 20:21 schreef livelink het volgende:
Mijn man zit Voila te luisteren. Iets op tv. Dus nu hoop ik eigenlijk dat die ook nog in deze lijst moet komen.
Maar stel je nou eens voor dat er morgen echt een mega goed nummer uit komt.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kan in principe niks zeggen over de muziek die nog komt. Behalve dat het 29 liedjes uit het jaar 2021 zijn
Je hebt al gezegd dat er geen hits meer kwamen. Dus dan valt deze ook af, bedacht ik me later.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kan in principe niks zeggen over de muziek die nog komt. Behalve dat het 29 liedjes uit het jaar 2021 zijn
Ik heb besloten om de lijn te trekken bij de muziek die afgelopen vrijdag uitkwam. De muziek van komende vrijdag (31-12) gaat naar 2022, want die muziekweek valt grotendeels in het nieuwe jaar.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar stel je nou eens voor dat er morgen echt een mega goed nummer uit komt.
Dan klopt je lijst niet meer.
Die doet dan gewoon weer mee voor 2022. Wij hebben dat toch niet door.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar stel je nou eens voor dat er morgen echt een mega goed nummer uit komt.
Dan klopt je lijst niet meer.
Hit is een rekbaar begrip. Er zijn best veel nummers die in Nederland niks doen, terwijl ze elders aantoonbaar wél succesvol zijn en ook miljoenen keren zijn beluisterd op Spotify.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt al gezegd dat er geen hits meer kwamen. Dus dan valt deze ook af, bedacht ik me later.
Er zijn trouwens ook geen liedjes van afgelopen weekend die nog de Top 100 hebben gehaald. De oogst was heel mager, met maar half zo veel nieuwe nummers als normaal.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Die doet dan gewoon weer mee voor 2022. Wij hebben dat toch niet door.
Ik denk dat hit zelfs helemaal geen begrip meer is. Het gaat om spotify-aantallen en tik-tokhypes. Mijn zoon ontdekt via spotify bands die volgens mij nooit ergens anders gedraaid worden, maar wel hun publiek vinden. Ik heb daar vrede mee.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hit is een rekbaar begrip. Er zijn best veel nummers die in Nederland niks doen, terwijl ze elders aantoonbaar wél succesvol zijn en ook miljoenen keren zijn beluisterd op Spotify.029. Yebba - All I Ever Wanted
Ik inmiddels ook. Ik leef in een soort parallelle werkelijkheid als het op muziek aankomt. Dit lijstje (waar ik eigenlijk het hele jaar naartoe werk) is daar het bewijs van.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat hit zelfs helemaal geen begrip meer is. Het gaat om spotify-aantallen en tik-tokhypes. Mijn zoon ontdekt via spotify bands die volgens mij nooit ergens anders gedraaid worden, maar wel hun publiek vinden. Ik heb daar vrede mee.
Het duurde even, maar inderdaad.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:34 schreef DJ11 het volgende:
De volgende wordt een "oh ja" voor @:livelink, gok ik
als het zo uitkomt welquote:
Nee hoor, Raf.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heb je daar problemen mee, MadMaster?
Deens?quote:Op woensdag 29 december 2021 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Een sfeervol soul-nummer van begin dit jaar...024. Thomas Dybdahl feat. Beharie - River
Wie is dan Nederlands?quote:Op woensdag 29 december 2021 20:48 schreef DJ11 het volgende:
![]()
023. HAEVN feat. Birdy - Open Hearts
De op één na hoogste Nederlandse notering.
Birdy niet.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie is dan Nederlands?
Haevn? of Birdy? Of beide?
HAEVNquote:Op woensdag 29 december 2021 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie is dan Nederlands?
Haevn? of Birdy? Of beide?
Dit gaat ook wel in de top40 komen is mijn voorspelling.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:48 schreef DJ11 het volgende:
![]()
023. HAEVN feat. Birdy - Open Hearts
De op één na hoogste Nederlandse notering.
quote:Op woensdag 29 december 2021 20:52 schreef Melting het volgende:
Ik eet vaak vegaburgers en sojaburgers. Maar nu hoorde ik van een vriend dat ze tegenwoordig ook burgers hebben die niet van soja maar van dieren zijn gemaakt!
Dat is een goede zaak want ik heb een keer een foto gezien van een sojaplantage en die plantjes hebben amper 10 vierkante centimeter bewegingsruimte, die staan allemaal hutjemutje op elkaar. Erg goed dus dat er nu een alternatief voor is!
Ik hoop het. Het staat nu op #14 in de Tipparade.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit gaat ook wel in de top40 komen is mijn voorspelling.
Dan gaat het nooit hoog komen in de top 40.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Het staat nu op #14 in de Tipparade.
Duran Duran? Ook alweer met iets nieuws?quote:Op woensdag 29 december 2021 20:57 schreef DJ11 het volgende:
We gaan de top-20 in met...020. Duran Duran - Beautiful Lies
Compleet nieuw album, zelfsquote:Op woensdag 29 december 2021 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Duran Duran? Ook alweer met iets nieuws?
Het beste voor het milieu is om helemaal niet meer te eten.quote:Op woensdag 29 december 2021 20:52 schreef Melting het volgende:
Ik eet vaak vegaburgers en sojaburgers. Maar nu hoorde ik van een vriend dat ze tegenwoordig ook burgers hebben die niet van soja maar van dieren zijn gemaakt!
Dat is een goede zaak want ik heb een keer een foto gezien van een sojaplantage en die plantjes hebben amper 10 vierkante centimeter bewegingsruimte, die staan allemaal hutjemutje op elkaar. Erg goed dus dat er nu een alternatief voor is!
Ik heb dat dit jaar een tijdje geprobeerd, maar ben erachter gekomen dat dat niets voor mij is.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Het beste voor het milieu is om helemaal niet meer te eten.
Jij bent Noordelijk georiënteerd. Scandinavië, Duitsland, Nederland, Engeland. Waar blijven Frankrijk, Italië en Spanje? Discriminasie.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Dit is dan toch echt de hoogste Deense notering. Het is haast een boyband-achtig liedje, maar de gebruikte akkoorden trekken mij over de streep. Echt mooi gedaan, vind ik.019. Julias Moon - Larger Than Life
Je moet natuurlijk wel even doorzettenquote:Op woensdag 29 december 2021 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb dat dit jaar een tijdje geprobeerd, maar ben erachter gekomen dat dat niets voor mij is.
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel even doorzetten
Ik kan best genieten van een lekker stukje vlees op z'n tijd.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb dat dit jaar een tijdje geprobeerd, maar ben erachter gekomen dat dat niets voor mij is.
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:04 schreef DJ11 het volgende:
Hier is je Frankrijk, Livelink![]()
018. François-Henri - Parler à Personne
Ho ho, ook het nodige uit Australië en Nieuw-Zeeland hè...quote:Op woensdag 29 december 2021 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij bent Noordelijk georiënteerd. Scandinavië, Duitsland, Nederland, Engeland. Waar blijven Frankrijk, Italië en Spanje? Discriminasie.
Je vergeet 1 ho, kerstman.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ho ho, ook het nodige uit Australië en Nieuw-Zeeland hè...![]()
En hierna een liedje dat feitelijk Zuid-Amerikaans is, grotendeels.
Dat vind ik een prima manier.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan best genieten van een lekker stukje vlees op z'n tijd.
Junior en vrouw zijn gelegenheidsvega's. Ze maken zelf geen vlees klaar maar als ze ergens zijn eten ze het wel
Ik ben ook een gelegenheids vega.quote:
En je rijdt dan ook niet even 50 km. om ergens gratis vis te scoren, natuurlijk.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben ook een gelegenheids vega.
Als ze geen vlees/vis hebben, eet ik het niet.
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
En je rijdt dan ook niet even 50 km. om ergens gratis vis te scoren, natuurlijk.
quote:Op woensdag 29 december 2021 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
En je rijdt dan ook niet even 50 km. om ergens gratis vis te scoren, natuurlijk.
Wat is zijn eigen land?quote:Op woensdag 29 december 2021 21:10 schreef DJ11 het volgende:
Ik zeg het nog maar een keer: het is een regelrechte schande hoe deze zanger in eigen land wordt ondergewaardeerd. Kan niet vaak genoeg worden gezegd. Zo.![]()
016. Emil Landman with Metropole Orkest - All The Best Things
Ja, ik begrijp het wel. Dit soort muziek zou ik ook niet direct weten waar dit thuis zou horen bij de radio.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:10 schreef DJ11 het volgende:
Ik zeg het nog maar een keer: het is een regelrechte schande hoe deze zanger in eigen land wordt ondergewaardeerd. Kan niet vaak genoeg worden gezegd. Zo.![]()
016. Emil Landman with Metropole Orkest - All The Best Things
Hoewel de naam misschien anders doet vermoeden, is hij gewoon een Nederlanderquote:Op woensdag 29 december 2021 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat is zijn eigen land?
Als het Nederland is, dan vind ik het niet zo'n probleem.
Ik ben nog steeds mijn hoofd aan het pijnigen over dat mask-nummer. Waarvan ik niet eens weet of mask wel onderdeel is van bandnaam of titel.quote:Op woensdag 29 december 2021 21:12 schreef DJ11 het volgende:
• Wat is het hoogst genoteerde Duitstalige nummer?
• Kun je in week #1 van 2021 een nummer uitbrengen en daarmee de top-10 van de jaarlijst halen? (antwoord: ja)
• Wat is de meest gedraaide plaat die niet op #1 staat?
• En natuurlijk: wat staat er dan wel op #1?
Blijf luisterenDe bovenste 15 van de lijst komen eraan...
sorryquote:Op woensdag 29 december 2021 21:14 schreef DJ11 het volgende:
Topic bijna vol, zie ik... Maar deze past hier zeker nog. Wat een fijne single:015. James Morrison - Who's Gonna Love Me Now?
Het zegt mij in elk geval niks...quote:Op woensdag 29 december 2021 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds mijn hoofd aan het pijnigen over dat mask-nummer. Waarvan ik niet eens weet of mask wel onderdeel is van bandnaam of titel.
Deze had ik wel op mijn lijstje. Voor de top 10 weliswaar. Lekker nummer!quote:Op woensdag 29 december 2021 21:14 schreef DJ11 het volgende:
Topic bijna vol, zie ik... Maar deze past hier zeker nog. Wat een fijne single:015. James Morrison - Who's Gonna Love Me Now?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |