SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Make love, not war ☮
Ja al waren we gisteren vooral moe. Wel goed gegeten en vanmorgrn ook een heerlijk (uitgebreid) ontbijt. We gaan zo richting zee lopen en beetje shoppen. We zijn een paar dingen vergeten.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:00 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen
Lekker aan het genieten van de vakantie ?
Gelukkig hebben ze daar ook winkelsquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja al waren we gisteren vooral moe. Wel goed gegeten en vanmorgrn ook een heerlijk (uitgebreid) ontbijt. We gaan zo richting zee lopen en beetje shoppen. We zijn een paar dingen vergeten.
Het is niet andersquote:Op dinsdag 28 december 2021 07:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Have fun, ik ben dan alleen niet in de gelegenheid om te luisteren…
Ja maar het is nog best lastig om een lenzenhouder te vinden. Ja die ben ik vergeten....quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:01 schreef just me het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze daar ook winkels
Ai. Ik deed altijd op Schiphol net voor het boarden mijn contactlenzen al uit en mijn bril op.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja maar het is nog best lastig om een lenzenhouder te vinden. Ja die ben ik vergeten....Ik heb er twee thuis liggen.
Eierdopjes to the rescue…quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja maar het is nog best lastig om een lenzenhouder te vinden. Ja die ben ik vergeten....Ik heb er twee thuis liggen.
Die moet ik dan even zoeken. Op de kamer staat niets. Ja glazen... Daar heb ik ze gisteren avond in gedaan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eierdopjes to the rescue…
Na een paar misgrepen zit in mijn toilettas standaard alles wat ik op reis nodig heb, die hoef ik nooit meer voor vertrek bij te vullen…
Dat deed ik eerder ook wel, maar gisteren niet. De apotheek aan het strand heeft ze niet. Ik moet het dorp in... Ondertussen zoek ik naar alternatieven.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ai. Ik deed altijd op Schiphol net voor het boarden mijn contactlenzen al uit en mijn bril op.
Maar inderdaad, waar vind je zoiets? Apotheek, opticien?
In het restaurant zullen ze die wel hebben…quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die moet ik dan even zoeken. Op de kamer staat niets. Ja glazen... Daar heb ik ze gisteren avond in gedaan.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:31 schreef MadMaster het volgende:
Dutch to Spanish
eierdopje
Translations
eierdopje Noun
eierdopje, het ~ (eierdop)
cáscara de huevo, la ~ (f) Noun
huevero, el ~ (m) Noun
eierdopje Copa de huevo mst
eierdopje huevera gt
eierdopje huevera gt
Ja, van die kleine jambakjes kan ook nog…quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ik ga steaks tijdens de lunch kijken. Ze hebben in ieder geval wel kleine schaaltjes voor de nutella.
Dan komt het goedquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, van die kleine jambakjes kan ook nog…
Die hebben we!quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En in het ergste geval, de dopjes van een plastic flesje…
Dat is best een heftige lunchquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ik ga steaks tijdens de lunch kijken.
Straks... Al sluit ik niet uit dat ze die hebben. De buffetten zijn erg uitgebreid.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 17:40 schreef Diaan73 het volgende:
Gevonden hoor, voor 2 euro heb ik een nieuw doosje. Ook een paar nieuwe Allstars rijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |