Precies. Moet op mijn handen zitten om er niet meer te posten.quote:
Waarvan akte, duidelijk geen haar op je hoofd die daar aan denkt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:41 schreef Senn88 het volgende:
Nee sting ik kan mij daar niet achter scharen
Deze reactie is geen knip voor de neus waard.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:46 schreef STING het volgende:
[..]
Waarvan akte, duidelijk geen haar op je hoofd die daar aan denkt.
Gelukkig heb ik nog haar op mijn hoofdquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:46 schreef STING het volgende:
[..]
Waarvan akte, duidelijk geen haar op je hoofd die daar aan denkt.
Scheer je weg.quote:Op dinsdag 28 december 2021 12:00 schreef STING het volgende:
[..]
Gingen je nekharen overeind staan van onze posts, ja?
Op je hoofd is goedquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog haar op mijn hoofd
Ik ook, vergeten naar de kapper te gaanquote:Op dinsdag 28 december 2021 12:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog haar op mijn hoofd
@Yvie_lu Wat denk jij?quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:39 schreef Senn88 het volgende:
Ik het STING in het echt gezien dus ik zet in op sting
Ik denk dat het zonde zou zijn als jullie zouden vechten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op je rug?quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik denk dat het zonde zou zijn als jullie zouden vechten.Een echte Yvie reactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik denk dat het zonde zou zijn als jullie zouden vechten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die bierbuik is een aanname natuurlijk he...quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:04 schreef Tegan het volgende:
Een stel 40+-ers met bierbuik in olie is niet mijn fantasie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Wat een opzichtige poging om onze leeftijden te achterhalen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:04 schreef Tegan het volgende:
Een stel 40+-ers met bierbuik in olie is niet mijn fantasie.
Bizar juist dat je daar zo mysterieus over doet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een opzichtige poging om onze leeftijden te achterhalen.
50+?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een opzichtige poging om onze leeftijden te achterhalen.
Ik ook niet!quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik mag nog geen prikafspraak maken dus ik ben nog jong
Sowieso jijquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:42 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik mag nog geen prikafspraak maken dus ik ben nog jong
Hier de hele dag al. En ik heb wel behoefte aan wat frisse lucht.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:44 schreef Debsterr het volgende:
Waarom regent het ineens keihard. Ik heb nu al last van de january blues.
Het is hier even zonnig geweest maar toen was ik lui.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier de hele dag al. En ik heb wel behoefte aan wat frisse lucht.
Er is een tijd voor actief doen en een tijd om lui te doen. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:49 schreef Debsterr het volgende:
Het is hier even zonnig geweest maar toen was ik lui.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |