Oh je bent jarig? Van hartequote:Op dinsdag 28 december 2021 11:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Een 25 minuten versie van Tubular Bells straks is een mooi verjaardagscadeau
Nee hoor, ik was verre van een Tong (muv de T2K weken), maar vond het wel erg zonde worden om ongeveer 1 keer per week katerig te zijn en met name zondagen op de bank door te brengen. Ben niet teleurgesteld in de voordelen. Absoluut een aanraderquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sorry dat ik grapje maakte over je drankgebruik van vorig jaar/jaren. Ik weet niet of het een probleem was, maar ben blij dat het beter gaat!
Wel hier je Strava-linkje even plaatsen want niet gelogd is niet gelopen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga in ieder geval lekker hardlopen tijdens het liedje van Bas, Aad en de Exorcist.
Oh, gefeliciteerd amigo!quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Candy Dulfer?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel is trouwens van Robbie Williams
Cum laude-uurtje voor jouquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:08 schreef Cassa95 het volgende:
956 Candy Iggy Pop & Kate Pierson 6,5
955 Raspberry Beret Prince & The Revolution 8
954 Someone You Loved Lewis Capaldi 10
953 Gold Spandau Ballet 9
952 Have A Little Faith In Me John Hiatt 8,5
951 Our House Madness 9
950 Tubular Bells Mike Oldfield 9,5
Let It Go is wel een zeiknummer hoorquote:
Respect, amigo!quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:08 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was verre van een Tong (muv de T2K weken), maar vond het wel erg zonde worden om ongeveer 1 keer per week katerig te zijn en met name zondagen op de bank door te brengen. Ben niet teleurgesteld in de voordelen. Absoluut een aanrader![]()
Mijn posts verdienden alle spot wat mij betreft.
Aaron Carter wilde haar ookquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel is trouwens van Robbie Williams
Verkapte 'ik ben jarig, feliciteer mij hier' postquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Van harte gefeliciteerd @Gale_Boetticher!quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |