quote:
Klopt. Erg unpopular.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:13 schreef Gretzl het volgende:
Unpopular opininon:
Raspberry Baret > Paarse Regen
1.6? Daar weet Marco wel raad mee.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:14 schreef Isorden het volgende:
Verbaas me trouwens altijd weer als ik er (weer) achter kom dat prince maar 1.6 was
Das wel heul jongquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:14 schreef Isorden het volgende:
Verbaas me trouwens altijd weer als ik er (weer) achter kom dat prince maar 1.6 was
Dat weer niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:13 schreef Gretzl het volgende:
Unpopular opininon:
Marco nu ook al necrofiel?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
1.6? Daar weet Marco wel raad mee.
Lekker je wieletploeg aan t managen Gianni?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:15 schreef Bugno3 het volgende:
Mijn werkdag verloopt uitermate productief.
I might be small, maar mijn hart is het grootstequote:Op dinsdag 28 december 2021 11:14 schreef Isorden het volgende:
Net nog een reclame van de Macro, komt wel dichtbij zo.quote:
Die andere is van Blof?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:13 schreef Gretzl het volgende:
Unpopular opininon:
Je weet wat ze zeggen: hoe dichter bij de nul...quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
1.6? Daar weet Marco wel raad mee.
Geen koersquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker je wieletploeg aan t managen Gianni?
Geen idee wat dat is. Gelukkig.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
I might be small, maar mijn hart is het grootste
Ik ga je showen(die komt nog voorbij)
quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:16 schreef Gretzl het volgende:
Oh ja, dit is wel de mooiste LewisStaat hier op zich wel goed
![]()
Ziedendquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:16 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Dit vind ik nou weer niks.
Janknummer
Toto komt nog aan de beurtquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze had onder Max moeten staan
Zolang Lewis maar achter Max blijft vind ik alles best.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:16 schreef Gretzl het volgende:
![]()
Sam Smith is een genie vergeleken met deze gozert.quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:16 schreef PippenScottie het volgende:
Ik verwar hem altijd met Sam Smith. En ik ben al trots dat ik deze namen ken
Broekje is uit bij Geertquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:17 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
NOW THE DAY BLEEDS!!!!
INTO NIGHTFALL!!!!!!!!!!!!
AND YOU'RE NOT HERE!!!!
TO GET ME THROUGH IT ALL!!!!
I LET MY GUARD DOWN!!!!!!!!
AND THEN YOU PULLED THE RUG!!!!!!!!
I WAS GETTING KINDA USED TO BEING SOMEONE YOU LOVED!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-1000 minimaalquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:16 schreef Gretzl het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |