Had t over de walsquote:
Sorryquote:
Ja, al hebben die het ook maar van Jan Keizer.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sorry
Het origineel is trouwens van Parla & Pardoux, maar dat wist jij natuurlijk al
Tikkeltje fout maar wel heel leuk jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:17 schreef MTheBassman het volgende:
oke ja nu ken ik m, deze is toch wel leuk
Ik vind dit ook een klassieke 'wel geinig'quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:18 schreef Evenstar het volgende:
Wel zeiken op bijv. Rowwen Heze, maar dit geweldig vinden.
Dit is toch gewoon Franse carnavalsmuziek .....
Maar het is Frans, dus opeens wel mooi
Dat scheelt weer 1 boze Houdjemond.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:17 schreef MTheBassman het volgende:
oke ja nu ken ik m, deze is toch wel leuk
het deuntje is nog wel herkenbaar, je hoort het ook in voetbal dus het roept bij mij nog aardige gevoelens opquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:18 schreef Evenstar het volgende:
Wel zeiken op bijv. Rowwen Heze, maar dit geweldig vinden.
Dit is toch gewoon Franse carnavalsmuziek .....
Maar het is Frans, dus opeens wel mooi
Ja, kan beide wel prima hebbenquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit ook een klassieke 'wel geinig'
Sletquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind het ook kut, maar alles voor de zooms.
Wowquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:19 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |