Heb nog niet mijn best gedaan. Zal zo even proberen wat verder te geraken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Inmiddels al in de breakout room?
la lala lala lalalala la lala la tochquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hele verstandige keuze, ken je de tekst?
Goed genoeg!quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
la lala lala lalalala la lala la toch
Ik las het altijd als kraaien tellenquote:
Is het ookquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik las het altijd als kraaien tellen
deze is erg meh trouwens.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:49 schreef El-Stinho het volgende:
ik vind holiday in spain nog het leukst van de tellende kraaien
zijn titel hebben ze hem wel ontnomen tussen die tijd, ik vraag me af wat ie gedaan heeft.quote:
Sorry, Eksidentellie in Laf dan.quote:
Met of zonder Bløf?quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:49 schreef El-Stinho het volgende:
Hij was het onderwerp van dit nummerquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zijn titel hebben ze hem wel ontnomen tussen die tijd, ik vraag me af wat ie gedaan heeft.
watquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:49 schreef El-Stinho het volgende:
Barbecues georganiseerd waarschijnlijk voor aanstormend jong talentquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zijn titel hebben ze hem wel ontnomen tussen die tijd, ik vraag me af wat ie gedaan heeft.
Zonder Blof?quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:49 schreef El-Stinho het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |