Ik las het altijd als kraaien tellenquote:
Is het ookquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik las het altijd als kraaien tellen
deze is erg meh trouwens.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:49 schreef El-Stinho het volgende:
ik vind holiday in spain nog het leukst van de tellende kraaien
zijn titel hebben ze hem wel ontnomen tussen die tijd, ik vraag me af wat ie gedaan heeft.quote:
Sorry, Eksidentellie in Laf dan.quote:
Met of zonder Bløf?quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:49 schreef El-Stinho het volgende:
Hij was het onderwerp van dit nummerquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zijn titel hebben ze hem wel ontnomen tussen die tijd, ik vraag me af wat ie gedaan heeft.
watquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:49 schreef El-Stinho het volgende:
Barbecues georganiseerd waarschijnlijk voor aanstormend jong talentquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zijn titel hebben ze hem wel ontnomen tussen die tijd, ik vraag me af wat ie gedaan heeft.
Zonder Blof?quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:49 schreef El-Stinho het volgende:
sorry ik weet eigenlijk ook niet wat ik roep. tragische poging om relevant te doen.quote:
Hebben we vanmiddag nog besprokenquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:53 schreef skysherrif het volgende:
Big yellow taxi is ook leuk, maar veel beter van Mitchell (die er niet meer instaat zie ik )
Het werkt hier vaak wel goed als je voor de 500e keer een ontzettend matige woordgrap in de strijd gooit.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
sorry ik weet eigenlijk ook niet wat ik roep. tragische poging om relevant te doen.
Die scoren al jaren, vooral steeds dezelfde grappen over dezelfde artiesten!quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het werkt hier vaak wel goed als je voor de 500e keer een ontzettend matige woordgrap in de strijd gooit.
Godsamme.quote:
Ik mis urgentiequote:Op dinsdag 28 december 2021 00:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
sorry ik weet eigenlijk ook niet wat ik roep. tragische poging om relevant te doen.
Feitjes doen het ook altijd goed.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die scoren al jaren, vooral steeds dezelfde grappen over dezelfde artiesten!
Daar doen we het voor, jeugdsentiment en traditiequote:Op dinsdag 28 december 2021 00:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het werkt hier vaak wel goed als je voor de 500e keer een ontzettend matige woordgrap in de strijd gooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |