Gestegen zelfs. Moet nog komen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:11 schreef Koen66 het volgende:
Is Bloasmuziek er nog tegenwoordig? Die begreep ik ook nooit
Auto Vliegtuugquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:12 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kan alleen November & De Peel In Brand - Live verdragen.
Helaas wel jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:11 schreef Koen66 het volgende:
CCR en ZZ Top zijn de enige uit die lijst die ik wel prima vind, de rest volledig mee eens.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat de lijst van boerenrock en meest gehate rock uit de Top 2000 bij mij redelijk overeen komt. Al vind ik CCR nog wel leuk, de rest kan ik gemiddeld genomen weinig mee. Alleen Whole Lotta Rosie is wel een klassieker.
Ik word al misselijk van als ik eraan denkquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:11 schreef Koen66 het volgende:
Eentje van Escobar?quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heb wel eens een nijlpaard gezien. Komt wel erg dichtbij zo.
ZZ Top vind ik ook vaak geen bal aanquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
CCR en ZZ Top zijn de enige uit die lijst die ik wel prima vind, de rest volledig mee eens.
ACDC is wat dat betreft echt zo ontzettend overgewaardeerd
Die mag je in je reet stekenquote:
Tegen 7 uur komende ochtend.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:11 schreef Koen66 het volgende:
autooooo vliegtuuuug treeeeehn of boot wat is de wereld toch grooootquote:
Er zijn twee bkeende bands die zo heten toch?quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:13 schreef Zorro het volgende:
Scorpions, ook weer zo'n band met enorm veel geweldige nummers, en dan met dit gedrocht in de lijst staan
Arme mensen die deze week moeten werken en daarmee wakkaakkeker worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |