Volbeat is fantastischquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Is dit de lijst van jou minst favoriete bands in de T2000?
Volbeat is volkomen terecht, nog ergere kitsch dan Meat Loaf
Goed voor de omzetquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:10 schreef Isorden het volgende:
Was ooit op VvAL toen speelden ze bestel mar en t dondert en het bliksemt achter elkaar....
Toen vonden ze het vreemd dat er 100.000 liter bier door de lucht ging
Ach yolo. Gewoon doenquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien brengt het ongeluk om dat te drinken als het geen koningsdag is, maar dat zien we later wel weer.
Ik denk dat de lijst van boerenrock en meest gehate rock uit de Top 2000 bij mij redelijk overeen komt. Al vind ik CCR nog wel leuk, de rest kan ik gemiddeld genomen weinig mee. Alleen Whole Lotta Rosie is wel een klassieker.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:11 schreef Zorro het volgende:
Ik denk dat ik het antwoord heb op de vraag wat ik wel leuk vind maar het merendeel van FOK! niet
Wel nog opgetreden in mij stamkroeg in Den Helder voordat ze bekend werden (lees: voordat ze in voorprogramma van Metallica stonden).quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Prima lied hoorquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:11 schreef Evenstar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Genieten toch, niet alles hoeft serieus te zijn
Ik kan Peel in brand best waarderenquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:11 schreef BillDauterive het volgende:
Op een na de minst erge van Rowwen Heze.
Bloas me ziekquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:11 schreef Koen66 het volgende:
Is Bloasmuziek er nog tegenwoordig? Die begreep ik ook nooit
Dat duurt nog wel ff voordat die komt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:11 schreef Koen66 het volgende:
Is Bloasmuziek er nog tegenwoordig? Die begreep ik ook nooit
quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:11 schreef Zorro het volgende:
Ik denk dat ik het antwoord heb op de vraag wat ik wel leuk vind maar het merendeel van FOK! niet
Ik ga naar Pinkpop. Daar staat Nile Rodgers. Ook heel.dichtbij zoquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heb wel eens een nijlpaard gezien. Komt wel erg dichtbij zo.
Limburg heb ik trauma's aan op de een of andere manier.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:12 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kan alleen November & De Peel In Brand - Live verdragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |