Apart dat ze idd wel voor 20 minuten versies gaan en dan van nummers die op de albumversie 7 minuten duren, de 3 minuten single pakkenquote:Op maandag 27 december 2021 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan wel 17 minuten naar één of andere vage plaat moeten luisteren
die volledig kut konk door die processing van Radio 2quote:Op maandag 27 december 2021 23:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Volledige versie Inagaddadavida denk ik wel
En dan die droge cut naar het gesprek met de managersquote:
Qua historisch Top 2000-moment wel.quote:Op maandag 27 december 2021 23:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Stenders met zijn Borsate-afkap is voor mij wel het favoriete Top 200 moment of all timequote:Op maandag 27 december 2021 23:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
ach dan is toch iedereen al lam van de alcoholquote:Op maandag 27 december 2021 23:50 schreef SilverEyes het volgende:
Toch jammer dat Giel dit tijdslot heeft. Vooral op 31 december straks
Beter dan walzjes met van Inkelquote:Op maandag 27 december 2021 23:50 schreef SilverEyes het volgende:
ik kan m alsnog beter hebben dan van inkel eerlijk gezegd, die man is verreweg strontirritant en schijtlollig.quote:Op maandag 27 december 2021 23:50 schreef SilverEyes het volgende:
Jaquote:Op maandag 27 december 2021 23:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En dan die droge cut naar het gesprek met de managers
QFTquote:Op maandag 27 december 2021 23:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Beter dan walzjes met van Inkel
Die was wel mooi jaquote:Op maandag 27 december 2021 23:50 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Stenders met zijn Borsate-afkap is voor mij wel het favoriete Top 200 moment of all time
En School?quote:Op maandag 27 december 2021 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Soms hoor je een nummer voor de 16e keer en dan valt ie ineens wel. Ik beoordeel Supertramp te veel op hun mindere nummers.. Dreamer, Breakfase in America. Fool's Overture en It's Raining Again heb ik ook weinig mee.
Dit vind ik trouwens niks aan
Watskeburt met Paul Rabbering?quote:Op maandag 27 december 2021 23:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Beter dan walzjes met van Inkel
En die hoort zichzelf écht graag lullenquote:Op maandag 27 december 2021 23:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik kan m alsnog beter hebben dan van inkel eerlijk gezegd, die man is verreweg strontirritant en schijtlollig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |