En dan wel 17 minuten naar één of andere vage plaat moeten luisterenquote:Op maandag 27 december 2021 23:47 schreef houdjemond het volgende:
Hier hebben ze in zitten knippen toch
Oh hmm.quote:
En een ontbijtje ervoor.quote:Op maandag 27 december 2021 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Crime of the Century komt dan?
Ik ken het van Paris, hun weergaloze live-album.quote:Op maandag 27 december 2021 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nooit de albumversie gehoord. Staat dit op Crime of the Century?
Ik blijf nog steeds stukgaan om de Dinner Party afleveringquote:Op maandag 27 december 2021 23:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
MeneerHJM kende het wel maar nooit echt gezien dus staat hier ook vaak optotaal geen probleem mee.
quote:Op maandag 27 december 2021 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan wel 17 minuten naar één of andere vage plaat moeten luisteren
Geloof niet dat ik dat dit jaar weer ga halen....quote:Op maandag 27 december 2021 23:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En daarna 24 uur in comaeindbaas
Nopequote:Op maandag 27 december 2021 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
breakfast in americaquote:Op maandag 27 december 2021 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot nu toe is hier die reanimatie-cursus favoriet, ik was even bang dat hij ook aan het zuurstof moestquote:Op maandag 27 december 2021 23:48 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik blijf nog steeds stukgaan om de Dinner Party aflevering
En dan zeker niet op normale mensen ochtend tijdquote:Op maandag 27 december 2021 23:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Matige spoiler: Komende ochtend twee keer Supertramp achter elkaar!
Dié staat hier wél in de kast.quote:Op maandag 27 december 2021 23:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het van Paris, hun weergaloze live-album.
Ook geen poging wagen?quote:Op maandag 27 december 2021 23:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik dat dit jaar weer ga halen....
Volledige versie Inagaddadavida denk ik welquote:Op maandag 27 december 2021 23:49 schreef PzKpfw het volgende:
Voor de fanatieke luisteraars: Wat is/zijn het/de hoogtepunt(en) van deze editie tot nu toe?
quote:Op maandag 27 december 2021 23:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tot nu toe is hier die reanimatie-cursus favoriet, ik was even bang dat hij ook aan het zuurstof moest
quote:Op maandag 27 december 2021 23:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik stikte een paar jaar geleden nog net niet in mijn bier toen Ruud de Wild bij TWOD-ThinkingOfAPlace trots riep dat ze de hele albumversie draaiden terwijl het de 7 minuten versie ipv 12 was![]()
.
ik sluit me hierbij aan.quote:Op maandag 27 december 2021 23:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Volledige versie Inagaddadavida denk ik wel
6.15 uur (na bløf uiteraard. Net als Cuby vanochtend)quote:Op maandag 27 december 2021 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan zeker niet op normale mensen ochtend tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |