QFTquote:Op maandag 27 december 2021 23:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
De versie van Whitney is teveel kijk-mij-eens-kunnen-zingen, terwijl Dolly gewoon heel oprecht en ingetogen is, dus deze is mooier
Ik whitney welke ik beter vind.quote:
Dat zei @Zorro al ja.quote:Op maandag 27 december 2021 23:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
De versie van Whitney is teveel kijk-mij-eens-kunnen-zingen, terwijl Dolly gewoon heel oprecht en ingetogen is, dus deze is mooier
Dit nummer is gewoon beter en mooier in de Dolly versiequote:Op maandag 27 december 2021 23:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Schande!quote:Op maandag 27 december 2021 23:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik ben er ook weer, was gegijzeld door mijn ouders en de tv ofzoiets
Godverdommequote:Op maandag 27 december 2021 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
We kunnen in ieder geval constateren dat @:MTheBassman niet de zanger is van Band on the Run en We All Stand Together.
Heb ik iets gemistquote:Op maandag 27 december 2021 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
We kunnen in ieder geval constateren dat @:MTheBassman niet de zanger is van Band on the Run en We All Stand Together.
Toch hou ik voor altijd van jequote:Op maandag 27 december 2021 23:23 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het moest een keer misgaan tussen ons
Heb er weinig van meegekregen door de Kerstdagen. Een-na-laatste dag is vaak het leukste. Oudjaarsdag krijg ik er vaak niet veel van mee.quote:Op maandag 27 december 2021 23:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
De leukste helft hebben we al gehad
Laat @houdjemond dat maar niet horenquote:Op maandag 27 december 2021 23:23 schreef MTheBassman het volgende:
ik heb een beetje hetzelfde qua gevoel met deze twee versies als met de twee versies van sound of silence.
origineel is veel minder bombastisch maar is toch veel mooier (vind ik dan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |