Waren allereerst veel te laat. Als je hoofdact op een festival bent hoezo kun je dan te laat zijn vraag ik me af maar ok. Verder was dat ook meer lullen dan muziek. Ze hadden t over hello Amsterdam (Hilvarenbeek is nou niet meteen de bekendste plaats maar Amsterdam was 100km verderop) en ze waren duidelijk erg onder invloed. Gewoon op alle punten slecht.quote:
Oneens, maar Thrift Shop is wel een mooie parodie op die hele hiphopscene, dus alsnog een geniaal nummer.quote:
Can't Hold Us is dan weer niet zo'n goedgekozen titel daarvoor.quote:Op maandag 27 december 2021 22:24 schreef matthijst het volgende:
Lekker opgewekt nummertje dit![]()
Mooi voor een begrafenis, paar negers met blazers en wat van die gasten die m'n kist schudden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ohh, waar zijn die te zien?quote:Op maandag 27 december 2021 22:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, hebben gisteren zelf al gifjes gemaakt dus vind het wel weer best
Zeker, en mensen die al 3 dagen non-stop zuipen zo te zien.quote:
Dat zegt Jaap REESema ook altijdquote:Op maandag 27 december 2021 22:26 schreef Kopiko het volgende:
Er komt ook geen einde aan deze derrie
Was al vroeg terug naar de tent gegaan toen idd. De zaterdag met o.a. Cigarettes After Sex en m'n favo Arcade Fire maakte veel goedquote:Op maandag 27 december 2021 22:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waren allereerst veel te laat. Als je hoofdact op een festival bent hoezo kun je dan te laat zijn vraag ik me af maar ok. Verder was dat ook meer lullen dan muziek. Ze hadden t over hello Amsterdam (Hilvarenbeek is nou niet meteen de bekendste plaats maar Amsterdam was 100km verderop) en ze waren duidelijk erg onder invloed. Gewoon op alle punten slecht.
Ik mis het café...quote:Op maandag 27 december 2021 22:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zeker, en mensen die al 3 dagen non-stop zuipen zo te zien.
En kinderen
Ik haat dat altijd zo dat ze standaard Hello Amsterdam roepen als ze in Groningen, Maastricht of Rotterdam staan. Alles is Hello Amsterdam, op Pinkpop, lowlandsquote:Op maandag 27 december 2021 22:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waren allereerst veel te laat. Als je hoofdact op een festival bent hoezo kun je dan te laat zijn vraag ik me af maar ok. Verder was dat ook meer lullen dan muziek. Ze hadden t over hello Amsterdam (Hilvarenbeek is nou niet meteen de bekendste plaats maar Amsterdam was 100km verderop) en ze waren duidelijk erg onder invloed. Gewoon op alle punten slecht.
En van Fleetwood Macquote:Op maandag 27 december 2021 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Anouk en Douwe Bob
Arcade Fire was fijn ja! En live Exit Music for a film horen was ook magischquote:Op maandag 27 december 2021 22:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Was al vroeg terug naar de tent gegaan toen idd. De zaterdag met o.a. Cigarettes After Sex en m'n favo Arcade Fire maakte veel goed
Mensen zijn zo voorspelbaar..quote:Op maandag 27 december 2021 22:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zeker, en mensen die al 3 dagen non-stop zuipen zo te zien.
En kinderen
Persoonlijk vind ik dat de mooiste van Macklemore.quote:
Was een magisch optreden van Radiohead ook jaquote:Op maandag 27 december 2021 22:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Arcade Fire was fijn ja! En live Exit Music for a film horen was ook magisch
quote:De band is afkomstig uit Melbourne en bestaat, naast de gebroeders Teskey, uit bassist Brendon Love en drummer Liam Gouch. Hun geluid doet sterk denken aan soulartiesten zoals Otis Redding en Wilson Pickett. Dat komt ook door het negroïde stemgeluid van de (blanke) zanger Josh Teskey. De band speelt soulmuziek, met jazz en rhythm-and-blues invloeden. Ze zijn beïnvloed door artiesten als Peter Green, The Animals en Percy Sledge en hebben ervaring opgedaan als begeleidingsband van de zangeres Ella Thompson.
The Teskey Brothers. Zo'n artiest waar Radio 2 helemaal idolaat van is en weinig mensen verder ter wereld echt kennenquote:
Nationale tv is natuurlijk veel beter dan internationaal internet!quote:Op maandag 27 december 2021 22:29 schreef matthijst het volgende:
Sjezus, die koters kunnen toch gewoon gaan tiktokken ofzo
Wees blij dat ze eindelijk eens echte muziek meekrijgen dankzij de Top 2000.quote:Op maandag 27 december 2021 22:29 schreef matthijst het volgende:
Sjezus, die koters kunnen toch gewoon gaan tiktokken ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |