Missen alleen Waylonquote:Op maandag 27 december 2021 22:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Anouk en Ilse direct na elkaar vind ik wel grappig trouwens.
Schrik er elke keer weer van hoe geweldig ik dat nummer vind. Net als Toveren trouwens.quote:
Die fittie was opgelost toch?quote:Op maandag 27 december 2021 22:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Anouk wel veel betere zangeres dan Ilsequote:Op maandag 27 december 2021 22:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Volgens mij zijn wij de enige twee hier die vinden dat Mötley goden erin moeten (ok en @Viv dan)quote:Op maandag 27 december 2021 22:39 schreef Poppejans het volgende:
GIRLS GIRLS GIRLS
Liever Mötley Crüe, maar deze is ook leuk
Krijgen we nu 2 uur extra Bean? Of 4 keer S.W.A.T-teamsquote:Op maandag 27 december 2021 22:40 schreef El-Stinho het volgende:
Zo, het dartsen is voorbij dus ruim op tijd voor het genot van het volgende uur.
Ech nie!quote:Op maandag 27 december 2021 22:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij de enige twee hier die vinden dat Mötley goden erin moeten (ok en @:Viv dan)
Anouk is openlijk een bitch en er trots op, Ilse heeft het achter de ellebogen. Weet niet wat erger is.quote:Op maandag 27 december 2021 22:40 schreef alopio het volgende:
[..]
Anouk wel veel betere zangeres dan Ilse
Buiten dat is Ilse irritant met haar neppe ideale schoondochter boerinnen imago
Beide minstens zo irritantquote:Op maandag 27 december 2021 22:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Anouk is openlijk een bitch en er trots op, Ilse heeft het achter de ellebogen. Weet niet wat erger is.
Mag best hoor.quote:Op maandag 27 december 2021 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga niet weer foto's van Anouk Hoogendijk plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |