VOF de Kunst staat er ook al zeker zo'n 10 jaar niet in met Suzanne of Een Kopje Koffie vermoed ik.quote:Op maandag 27 december 2021 22:35 schreef Poppejans het volgende:
SUZANNE ben stapelgek op jou
Oh wacht...
HERMANGOD, maar sorry ik hoor liever VOFdeKunst
'08 voor Een Kopje Koffie en '10 voor Suzannequote:Op maandag 27 december 2021 22:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
VOF de Kunst staat er ook al zeker zo'n 10 jaar niet in met Suzanne of Een Kopje Koffie vermoed ik.
niet met Suzanne?! WTF schandequote:Op maandag 27 december 2021 22:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
VOF de Kunst staat er ook al zeker zo'n 10 jaar niet in met Suzanne of Een Kopje Koffie vermoed ik.
Ik was vooral geschokt dat eerder op de avond Steppenwolf met Born to be wild al voorbij kwam. Suzanne mag rond deze plek blijven fladderen.quote:
Je hoort dezer dagen veel eennalaatste dag/laatste nachtmateriaal van 10 tot 15 jaar terug. Helaas.quote:Op maandag 27 december 2021 22:36 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik was vooral geschokt dat eerder op de avond Steppenwolf met Born to be wild als voorbij kwam. Suzanne mag rond deze plek blijven fladderen.
Herman mag dit.quote:Op maandag 27 december 2021 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Herman over het algemeen prima, maar dit is een butnummer
Mooie Milf jaquote:Op maandag 27 december 2021 22:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Susanna ziet er voor 62 nog bestuit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |