Seriemoordenaar Okunner en deze heb ik gezienquote:Op maandag 27 december 2021 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die gasten lullen de avond ook maar vol en hadden nog net op tijd in de gaten dat Clayton op een bull finish stond.
@:Szura tweede van de dag pas?
Ja ik heb persoonlijk ook geen enorme zin om op een vliegveld strak te staan. Das mij één keer gebeurd en dat was niet leukquote:
TrinaGodinquote:
NATHANCULTGODquote:Op maandag 27 december 2021 22:18 schreef Chippiegang het volgende:
Nog geen gokreclame gespot, heel mooi
Lekker paranoia door de douane! genotquote:Op maandag 27 december 2021 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja ik heb persoonlijk ook geen enorme zin om op een vliegveld strak te staan. Das mij één keer gebeurd en dat was niet leuk
BetCity was net nogquote:Op maandag 27 december 2021 22:18 schreef Chippiegang het volgende:
Smith 110 gemiddeld en 21% op de dubbels die wedstrijdquote:Op maandag 27 december 2021 22:19 schreef BB-King het volgende:
Wordt wel genieten als Clayton in de volgende pot Michael Smith wegpoetst.
Ja precies ik was echt enorm paranoia. Heb denk ik zes keer mijn tas en zakken doorzocht of er echt geen poedersporen waren, was nog in Peru ookquote:Op maandag 27 december 2021 22:20 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Lekker paranoia door de douane! genot
Dicht bij de bron!quote:Op maandag 27 december 2021 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja precies ik was echt enorm paranoia. Heb denk ik zes keer mijn tas en zakken doorzocht of er echt geen poedersporen waren, was nog in Peru ook
Leugensquote:Op maandag 27 december 2021 22:18 schreef Chippiegang het volgende:
Stukje risico nemenquote:Op maandag 27 december 2021 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja precies ik was echt enorm paranoia. Heb denk ik zes keer mijn tas en zakken doorzocht of er echt geen poedersporen waren, was nog in Peru ook
Oke, bedankt.quote:Op maandag 27 december 2021 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
@:Lonaa foto's bekeken en als BDSM meester moet ik zeggen mijn complimenten. Ik zou je kut volspuiten boh boh
@:Wereldgozer @:de_boswachter
quote:Op maandag 27 december 2021 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
@:Lonaa foto's bekeken en als BDSM meester moet ik zeggen mijn complimenten. Ik zou je kut volspuiten boh boh
@:Wereldgozer @:de_boswachter
Oliebollen met poedersuiker genotquote:Op maandag 27 december 2021 22:22 schreef Lonaa het volgende:
https://112twente.nl/nieu(...)gehaald-in-oldenzaal
Stukje mongoolquote:Op maandag 27 december 2021 22:22 schreef Lonaa het volgende:
https://112twente.nl/nieu(...)gehaald-in-oldenzaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |