De laatste paar jaar heb ik het denk ik één keer thuis gevierd.quote:Op maandag 27 december 2021 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja voor mij ook een tijdje.
Bij ons werd de suggestie gedaan om het ‘in kleine groepjes te vieren’ door de mensen die cancelden (dus we vieren het met de rest bij iemand anders)
Je bent bij ons welkom, er zijn twee plekken vrijgekomenquote:Op maandag 27 december 2021 22:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Wij hebben nu een probleem met de locatie.
Beetje té, dit.quote:
Ja dat is ook wel zo. Een van die zeldzame potjes die je echt niet wil missenZquote:Op maandag 27 december 2021 22:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
We zijn ook wel lekker verwend net natuurlijk
want ra ra ra wie zou dit winnenquote:Op maandag 27 december 2021 22:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Zit er precies hetzelfde in. Ik vind dit echt totaal geen interessante pot.
die gasten lullen de avond ook maar vol en hadden nog net op tijd in de gaten dat Clayton op een bull finish stond.quote:
Lekker lijntjes nemenquote:Op maandag 27 december 2021 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik doe het verstandig door direct door op vakantie te gaan. Feestje is tot half vijf en mijn vlucht vertrekt zeven uur.
Het begint met Cl..quote:Op maandag 27 december 2021 22:17 schreef Machielovic het volgende:
[..]
want ra ra ra wie zou dit winnen
Snoeihard het vliegtuig in.quote:Op maandag 27 december 2021 22:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik doe het verstandig door direct door op vakantie te gaan. Feestje is tot half vijf en mijn vlucht vertrekt zeven uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |