Mad.quote:Op maandag 27 december 2021 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
bbbbbbooooooooooeeeehhhn vieze vuile kk mongool die price
wat een kutsport
loooooooooooserssss
JONGENS WAT EEN KRANK-ZIN-NI-GE WEDSTRIJDquote:Op maandag 27 december 2021 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik zet me nu al schrap voor de eerste reactie van Marcel, probeer je alvast voor te stellen hoe die straks kwispelend op zijn kruk zit.
quote:Op maandag 27 december 2021 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
bbbbbbooooooooooeeeehhhn vieze vuile kk mongool die price
wat een kutsport
loooooooooooserssss
Pak nog een biertje maatquote:Op maandag 27 december 2021 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Haha klasse van een wereldkampioen had dit kim met 4-0 naar huis gestuurd tegen nummer 32
haha price had dikke moeite met Kim
Op naar Nieuwkasteel v Mensjestur.quote:Op maandag 27 december 2021 21:39 schreef Caland het volgende:
Erg jammer
Belgie is een kutland
U kunt nu overschakelen naar pauw
Bedankt Zjakquote:Op maandag 27 december 2021 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
Die trekworp van Kim helpt gewoon voor geen meter bij finishes onder druk. Dan zet je vaak veel teveel kracht.
Dat is veranderd ja.quote:Op maandag 27 december 2021 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar we bullen dus niet meer in sudden death legs?
Soppend uit alle gatenquote:Op maandag 27 december 2021 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik zet me nu al schrap voor de eerste reactie van Marcel, probeer je alvast voor te stellen hoe die straks kwispelend op zijn kruk zit.
Dacht van welquote:Op maandag 27 december 2021 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eentje pas vandaag toch tot nu toe?
Ja wel echt een fijn potje. Had echt even hoop dat we Price konden uitzwaaien.quote:
Wel, alleen niet meer bullen vooraf.quote:Op maandag 27 december 2021 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar we bullen dus niet meer in sudden death legs?
Smiffss?quote:Op maandag 27 december 2021 21:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou ja. Genoeg gezien. Price wordt geen WK dit jaar.
Ik ga een boekje lezenquote:Op maandag 27 december 2021 21:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Op naar Nieuwkasteel v Mensjestur.
quote:Op maandag 27 december 2021 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
hjjksfjsfjlsfjsfjksvbjksjkvfsqdbjknvk js vbksdbbsdvbsdvbks bk:ssXW
Wat een heer-lijk-e wedstrijdquote:Op maandag 27 december 2021 21:39 schreef Mani89 het volgende:
De 16 voudig wereldkampioen:quote:Op maandag 27 december 2021 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Price is fysiek denk ik 1 van de beste darters
als je fysiek beter bent dan de rest dan heb je een groot voordeel tegenover al die dikbuiken
Mein KampfGODquote:Op maandag 27 december 2021 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga een boekje lezen
DAGJESVOLKED
Heeft ook een geweldige balans met al die spiermassaquote:Op maandag 27 december 2021 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Price is fysiek denk ik 1 van de beste darters
als je fysiek beter bent dan de rest dan heb je een groot voordeel tegenover al die dikbuiken
Jongens, er krijgt iemand een beroertequote:Op maandag 27 december 2021 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eerst even zijn arm checken.quote:Op maandag 27 december 2021 21:42 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jongens, er krijgt iemand een beroerte
quote:Op maandag 27 december 2021 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Price is echt een paar keer vreselijk goed weggekomen. Hij chookte ook flink. Kim is gewoon geen killer dusquote:Op maandag 27 december 2021 21:42 schreef engine het volgende:
Price 92 gemiddeld maar 47% op de dubbels
Vuurwerk is dus weg?quote:Op maandag 27 december 2021 21:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Moet even hond uitlatne.
Gemiddelde zegt ook niet alles. Het gaat uiteindelijk om als eerste de laatste pijl gooien.quote:Op maandag 27 december 2021 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Price is echt een paar keer vreselijk goed weggekomen. Hij chookte ook flink. Kim is gewoon geen killer dus
Ja precies. Hij heeft zichzelf gered op de dubbels maar verder was het niet bijzonder.quote:Op maandag 27 december 2021 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Price is echt een paar keer vreselijk goed weggekomen. Hij chookte ook flink. Kim is gewoon geen killer dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |