Idd. Dit.quote:Op maandag 27 december 2021 21:38 schreef BB-King het volgende:
En daarom is Price wereldkampioen en Kim een hamster.
IJskoud badquote:Op maandag 27 december 2021 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
bbbbbbooooooooooeeeehhhn vieze vuile kk mongool die price
wat een kutsport
loooooooooooserssss
Jeetjequote:Op maandag 27 december 2021 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
wat een kutsport
loooooooooooserssss
Koekoekquote:Op maandag 27 december 2021 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
wat een kutsport
loooooooooooserssss
nou nou nou, stukje roadragequote:Op maandag 27 december 2021 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
wat een kutsport
loooooooooooserssss
Piemeltje staat fier omhoog hier. Slinger me even X-Amateurs aan alvorens ik naar Clayton switch.quote:
En dat Vinnie hem in z'n bek spuugtquote:Op maandag 27 december 2021 21:38 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat Price nog even bij Vinnie op bezoek gaat
Perfect uitgevoerde act dit.quote:Op maandag 27 december 2021 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
wat een kutsport
loooooooooooserssss
Haha klasse van een wereldkampioen had dit kim met 4-0 naar huis gestuurd tegen nummer 32quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik zet me nu al schrap voor de eerste reactie van Marcel, probeer je alvast voor te stellen hoe die straks kwispelend op zijn kruk zit.
TRquote:Op maandag 27 december 2021 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
wat een kutsport
loooooooooooserssss
quote:Op maandag 27 december 2021 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
wat een kutsport
loooooooooooserssss
Mad.quote:Op maandag 27 december 2021 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
wat een kutsport
loooooooooooserssss
JONGENS WAT EEN KRANK-ZIN-NI-GE WEDSTRIJDquote:Op maandag 27 december 2021 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik zet me nu al schrap voor de eerste reactie van Marcel, probeer je alvast voor te stellen hoe die straks kwispelend op zijn kruk zit.
quote:Op maandag 27 december 2021 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
wat een kutsport
loooooooooooserssss
Pak nog een biertje maatquote:Op maandag 27 december 2021 21:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Haha klasse van een wereldkampioen had dit kim met 4-0 naar huis gestuurd tegen nummer 32
haha price had dikke moeite met Kim
Op naar Nieuwkasteel v Mensjestur.quote:Op maandag 27 december 2021 21:39 schreef Caland het volgende:
Erg jammer
Belgie is een kutland
U kunt nu overschakelen naar pauw
Bedankt Zjakquote:Op maandag 27 december 2021 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
Die trekworp van Kim helpt gewoon voor geen meter bij finishes onder druk. Dan zet je vaak veel teveel kracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |