Je hoeft me niet mee uit eten te nemenquote:Op maandag 27 december 2021 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
En nu de prangende vraag:
Moet ik essje uit eten nemen, of kent ze dit nummer (gelukkig) wel...
Daar heb ik bij de Dijk last vanquote:Op maandag 27 december 2021 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Soms is het prettig dat je van iets wel het bestaan kent, maar dat ze dan niet zijn doorgebroken.
quote:Op maandag 27 december 2021 20:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jaaaaa!
Als wij dan mn oom tante en neef over de vloer hadden ging ik altijd at random songtitels noemen en dan moest de rest de artiest erbij raden!![]()
![]()
Dat is toch ook verliezen.quote:Op maandag 27 december 2021 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat als een astronaut op dreef raakt in de ruimte en voor de eeuwigheid in de leegte blijft zweven?
Een van de vaagste films die ik heb gezien.quote:
Gelukkigquote:Op maandag 27 december 2021 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hoeft me niet mee uit eten te nemen
Born to be wiiiiiiihihildquote:
Ze wil gewoon niet.quote:
Maar in een serieuze noot: De vrouw vindt dat leuk. Er zijn af en toe foutjes.quote:Op maandag 27 december 2021 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Soms is het prettig dat je van iets wel het bestaan kent, maar dat ze dan niet zijn doorgebroken.
Je bedoelt toch niet dat nummer van Patrick Hernandez hè?quote:Op maandag 27 december 2021 20:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Was dit nu niet dat ene liedje van de Village People?
Nee dit is van Patrick Hernadezquote:Op maandag 27 december 2021 20:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Was dit nu niet dat ene liedje van de Village People?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |