Ik geef haar groot gelijk. Ik zou het ook niet gedaan hebben..quote:
Of juist winnen van de zwaartekrachtquote:Op maandag 27 december 2021 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is toch ook verliezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Chinese rijsttafelkick, bitch.quote:Op maandag 27 december 2021 20:43 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet dat nummer van Patrick Hernandez hè?
quote:
Hij had groot gelijk.quote:Op maandag 27 december 2021 20:44 schreef Dagoduck het volgende:
Tijdens bedrijfsfeestje met karaoke mijn baas nog een keer voor opgegeven. Hij wilde niet.
Aha, er was wel een PDF dit jaarquote:Op maandag 27 december 2021 20:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
https://cms-assets.nporad(...)021.pdf?v=1639653148
BORN TO BE WIIHIHIIHILDquote:Op maandag 27 december 2021 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik geef haar groot gelijk. Ik zou het ook niet gedaan hebben..
Ja, dat soort dingen krijg je er moeilijk uit.quote:Op maandag 27 december 2021 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar in een serieuze noot: De vrouw vindt dat leuk. Er zijn af en toe foutjes.
DAt is fake news. Hierna krijgen we weer dartsenquote:Op maandag 27 december 2021 20:44 schreef Isorden het volgende:
Het gerucht gaat dat we hierna Adele krijgen
Weet jij waar Michael Nicht is? want hij krijgt nog bami van me terug.quote:Op maandag 27 december 2021 20:44 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Chinese rijsttafelkick, bitch.
Karaoke is gewoon lolligquote:Op maandag 27 december 2021 20:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij had groot gelijk.
Karaoke is voor Japanners en onzekere tienermeisjes.
Bomenverzameling nuquote:Op maandag 27 december 2021 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik geef haar groot gelijk. Ik zou het ook niet gedaan hebben..
Zolang ik maar genoeg bier op heb...quote:
Nou, ik heb het nummer gewoon gerockt met een collega.quote:Op maandag 27 december 2021 20:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij had groot gelijk.
Karaoke is voor Japanners en onzekere tienermeisjes.
Ja, en dan vallen anderen ook meequote:Op maandag 27 december 2021 20:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zolang ik maar genoeg bier op heb...
Anders besef ik mezelf nog te veel hoe slecht ik zing
quote:Op maandag 27 december 2021 20:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bomenverzameling nu
[ afbeelding ]
Nee hoor.quote:Op maandag 27 december 2021 20:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bomenverzameling nu
[ afbeelding ]
..en toen dronk hij door een rietjequote:
Het Rietje van Roemer.quote:Op maandag 27 december 2021 20:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
..en toe dronk hij door een rietje
Hij was wel burrie van Alkmaar een tijdje.quote:
Deze vind ik wel primaquote:Op maandag 27 december 2021 20:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Was op weg naar de uitgang maar hoppakee 500 plekken erbij
en dat terwijl Roemer nog leeft...quote:Op maandag 27 december 2021 20:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Was op weg naar de uitgang maar hoppakee 500 plekken erbij
Komt wel heel dichtbij zoquote:Op maandag 27 december 2021 20:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij was wel burrie van Alkmaar een tijdje.
1 keertje liep ie binnen in een vergaderruimte waar ik net een wethouder iets aan het uitleggen was
Geen artiest tegenwoordig die een hype rond een album zo kan opdrijven als Adele. Die heeft de wet van vraag en aanbod t best begrepen.quote:Op maandag 27 december 2021 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit stond ooit op 220
Overigens stond dit vorig jaar dan weer op 1690, Adele heeft toch opvallend goed geprofiteerd van de albumbonus tegenover Koudspel of Ed Kroket
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |