Zijn kerosine was op toch?quote:Op maandag 27 december 2021 20:40 schreef Isorden het volgende:
Toch zonde dat John van de zwaartekracht verloor
Ancora natuurlijkquote:
Ik ken geen enkele kroeg waar ze dit zouden draaien.quote:Op maandag 27 december 2021 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
Dit is een leuke meelaller in de kroeg, verder redelijk kitsch.
Oeps, ik las er even overheenquote:
Zijn geluk ookquote:
Ja, maar ik herinner me dit liedje altijd aan dat heyiyaahehihihihihiiiiiquote:Op maandag 27 december 2021 20:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Op zich wordt het woord calypso wel daadwerkelijk meermaals gezongen
Jaaaaa!quote:Op maandag 27 december 2021 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aha!
Vroegah, toen de kranten nog een groot formaat hadden, toen was er in december een middelste pagina de hele top2000 lijst in print. En die plakten we dan op de keukendeur. Jarenlang. Om te kijken welk liedje wanneer zou komen
De versie van Ancora is volgens mij wel vermaard in de dorpskroegenquote:Op maandag 27 december 2021 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken geen enkele kroeg waar ze dit zouden draaien.
De calippobarquote:Op maandag 27 december 2021 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Soms is het prettig dat je van iets wel het bestaan kent, maar dat ze dan niet zijn doorgebroken.quote:
Sorry ik zit met mijn hoofd nog bij de bejaardensoos van vorige week.quote:Op maandag 27 december 2021 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat als een astronaut op dreef raakt in de ruimte en voor de eeuwigheid in de leegte blijft zweven?quote:Op maandag 27 december 2021 20:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uiteindelijk wint niemand het van de zwaartekracht.
Nooit van gehoord. Nooit te oud om te leren.quote:Op maandag 27 december 2021 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De versie van Ancora is volgens mij wel vermaard in de dorpskroegen
Je hoeft me niet mee uit eten te nemenquote:Op maandag 27 december 2021 20:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
En nu de prangende vraag:
Moet ik essje uit eten nemen, of kent ze dit nummer (gelukkig) wel...
Daar heb ik bij de Dijk last vanquote:Op maandag 27 december 2021 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Soms is het prettig dat je van iets wel het bestaan kent, maar dat ze dan niet zijn doorgebroken.
quote:Op maandag 27 december 2021 20:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jaaaaa!
Als wij dan mn oom tante en neef over de vloer hadden ging ik altijd at random songtitels noemen en dan moest de rest de artiest erbij raden!![]()
![]()
Dat is toch ook verliezen.quote:Op maandag 27 december 2021 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat als een astronaut op dreef raakt in de ruimte en voor de eeuwigheid in de leegte blijft zweven?
Een van de vaagste films die ik heb gezien.quote:
Gelukkigquote:Op maandag 27 december 2021 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hoeft me niet mee uit eten te nemen
Born to be wiiiiiiihihildquote:
Ze wil gewoon niet.quote:
Maar in een serieuze noot: De vrouw vindt dat leuk. Er zijn af en toe foutjes.quote:Op maandag 27 december 2021 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Soms is het prettig dat je van iets wel het bestaan kent, maar dat ze dan niet zijn doorgebroken.
Je bedoelt toch niet dat nummer van Patrick Hernandez hè?quote:Op maandag 27 december 2021 20:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Was dit nu niet dat ene liedje van de Village People?
Nee dit is van Patrick Hernadezquote:Op maandag 27 december 2021 20:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Was dit nu niet dat ene liedje van de Village People?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |