quote:
Een broekie die over jeugdsentiment begintquote:Op maandag 27 december 2021 20:16 schreef Isorden het volgende:
DUNGEON KEEPER 2 JEUGDSENTIMENT GENOT
Pink Floyd en Supertrampquote:Op maandag 27 december 2021 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb me er jarenlang rebels tegen verzetMaar inmiddels ben ik ook een zeer groot liefhebber van Pink Floyd en Supertramp
Spel kwam uit toen ik 8 was, laat me ff johquote:Op maandag 27 december 2021 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een broekie die over jeugdsentiment begint![]()
![]()
Wij hebben een draadding aan de muur met lampjes.quote:Op maandag 27 december 2021 20:14 schreef essnhills het volgende:
ik heb mijn Kerstboom dit jaar niet staan
Slaap lekker!quote:Op maandag 27 december 2021 20:18 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben niet fit en moet echt een nacht van 10, 11 uur maken, anders hou ik deze week niet vol.
Dusse, ik haak af en wens jullie veel plezier!
Herkenbaar. Rust lekker uit man!quote:Op maandag 27 december 2021 20:18 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben niet fit en moet echt een nacht van 10, 11 uur maken, anders hou ik deze week niet vol.
Beterschap, trusten etc!quote:Op maandag 27 december 2021 20:18 schreef PippenScottie het volgende:
Deze gif blijft episch.quote:
Tot laterquote:Op maandag 27 december 2021 20:18 schreef PippenScottie het volgende:
Leukquote:Op maandag 27 december 2021 20:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wij hebben een draadding aan de muur met lampjes.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 december 2021 20:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Spel kwam uit toen ik 8 was, laat me ff joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hou je taai Pip!quote:Op maandag 27 december 2021 20:18 schreef PippenScottie het volgende:
Comfortably Numb en Fool's Overture zijn altijd de eerste 2 platen die ik stemquote:
Je klok loopt achterquote:Op maandag 27 december 2021 20:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 december 2021 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:Op maandag 27 december 2021 20:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn vader was van Bowie, Stones, U2 en Dire Straitsquote:Op maandag 27 december 2021 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb me er jarenlang rebels tegen verzetMaar inmiddels ben ik ook een zeer groot liefhebber van Pink Floyd en Supertramp
Bijna al mijn klasgenoten waren destijds nog niet geboren.quote:Op maandag 27 december 2021 20:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Soms is een grap 'too soon', deze voelt bijna 'too late'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |