Deel 1quote:
Dat gevoel had ik ook, dus laat het maar staan tot iemand met zekerheid kan zeggen dat het fout isquote:
Ik leen op dit moment al m'n Harry Potterboeken uit aan m'n neefje van 11. Hij verslindt ze:)quote:Op maandag 27 december 2021 18:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heel goed. Ik heb in mijn nieuwe boekenkast een hele plank met alleen maar Harry Potter boeken
TOT DE GRONDquote:Op maandag 27 december 2021 18:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Kan Hollereer ook nog steeds wel waarderen
Ik las Holleederquote:Op maandag 27 december 2021 18:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Kan Hollereer ook nog steeds wel waarderen
dat is dan een korte plankquote:Op maandag 27 december 2021 18:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heel goed. Ik heb in mijn nieuwe boekenkast een hele plank met alleen maar Harry Potter boeken
Een van de weinige Nederhop die ik goed kan hebbenquote:Op maandag 27 december 2021 18:32 schreef Fred_B het volgende:
Dit is niet mijn genre, maar de JVT is geweldig
dus die krijg je niet meer terugquote:Op maandag 27 december 2021 18:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik leen op dit moment al m'n Harry Potterboeken uit aan m'n neefje van 11. Hij verslindt ze:)
Ik heb Duits altijd op gevoel geleerd. Dat ging mij beter af dan de regeltjes toepassen. Dus laat maar lekker staan iddquote:Op maandag 27 december 2021 18:31 schreef D. het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook, dus laat het maar staan tot iemand met zekerheid kan zeggen dat het fout is
Het is Vieze FreddYYYYYquote:Op maandag 27 december 2021 18:31 schreef essnhills het volgende:
VIEZE FREDDIEEEE
ALSOF JE DAT NIET WIST
Broodje warm vleesquote:
WAUWDIEPAUWquote:Op maandag 27 december 2021 18:32 schreef Isorden het volgende:
WAT IS NIAU KRAUW
WATSKEBURT IN DE SCHUUR
Lauda*quote:Op maandag 27 december 2021 18:33 schreef Tourniquet het volgende:
2 gezichten, 1 formule als Laura en Niki
Dikke lyricsquote:Op maandag 27 december 2021 18:33 schreef Isorden het volgende:
TWEE GEZICHTEN EEN FORMULE
ALS LAUDA EN NIKI
ik zou zeggen Derquote:Op maandag 27 december 2021 18:31 schreef D. het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook, dus laat het maar staan tot iemand met zekerheid kan zeggen dat het fout is
Geniale bar.quote:
Zeker.. veel te warm hierquote:
Dacht tot een paar jaar geleden altijd dat ze als Laura en Nikkie zongenquote:Op maandag 27 december 2021 18:33 schreef Tourniquet het volgende:
2 gezichten, 1 formule als Lauda en Niki
Hier nog iemandquote:Op maandag 27 december 2021 18:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dacht tot een paar jaar geleden altijd dat ze als Laura en Nikkie zongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |