Dat is wel te hopen....quote:
Ja, kwam namelijk ergens in september uit, je weet wel toen sliep Billy Joe nogquote:Op maandag 27 december 2021 18:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
oh. Betekent dit dat ik toen 14 was?
Het wordt zeker allemaal ingewikkelderquote:Op maandag 27 december 2021 18:50 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik merk alleen maar dat de wijsheid niet met de jaren komt en alles eigenlijk veel ingewikkelder
Maar wel goed oud worden, zonder ellende en ziektes enzoquote:Op maandag 27 december 2021 18:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen....
Sommigen hebben dat geluk niet
Ook een beetje zelfde ritme als de vorige plaat.quote:Op maandag 27 december 2021 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Net als George Michael staat er wel heel phil collins in de lijst
Fijn!quote:
Was je bijna precies de doelgroep van Green Day zoals iemand hier aangafquote:Op maandag 27 december 2021 18:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
oh. Betekent dit dat ik toen 14 was?
Met Mr Slowhandquote:Op maandag 27 december 2021 18:51 schreef matthijst het volgende:
Hoppa. Phil erachteraan. Mooi blokje
Ohja, nog geen eind septemberquote:Op maandag 27 december 2021 18:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, kwam namelijk ergens in september uit, je weet wel toen sliep Billy Joe nog
Gaat dit over Phil Collins?quote:Op maandag 27 december 2021 18:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar wel goed oud worden, zonder ellende en ziektes enzo
Is in alles zo, persoonlijke relaties, jezelf, verwachtingen, teleurstellingen. Het leven is niet standaard makkelijker als je ouder wordt. Maar goed..nu gaan we wel diepquote:Op maandag 27 december 2021 18:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het wordt zeker allemaal ingewikkelder
zonnestralen?quote:
quote:
Ga naar buiten en je wens wordt vervuldquote:Op maandag 27 december 2021 18:52 schreef essnhills het volgende:
Yes I wish it would rain down
down on me
He bahquote:Op maandag 27 december 2021 18:52 schreef essnhills het volgende:
Yes I wish it would rain down
down on me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |