Ik ken em ook nietquote:Op maandag 27 december 2021 18:48 schreef Fred_B het volgende:
Deze ken ik volgens mij helemaal niet.
Was dat nog wat?quote:Op maandag 27 december 2021 18:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vandaag weinig meegepost, maar heb wel ff meegelurkt tijdens Iron Butterfly.
Hehe,
Deze zegt mij ook niets eigenlijkquote:Op maandag 27 december 2021 18:48 schreef Fred_B het volgende:
Deze ken ik volgens mij helemaal niet.
Kan hij mooi een nieuw liedje over schrijven samen met Ewbank. De Tweelingquote:Op maandag 27 december 2021 18:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Pas maar op, straks denkt Marco B dat je tweeling bent
Hall0nquote:Op maandag 27 december 2021 18:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vandaag weinig meegepost, maar heb wel ff meegelurkt tijdens Iron Butterfly.
Hehe,
Nee joh, dat proberen ze je alleen maar wijs te makenquote:Op maandag 27 december 2021 18:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik schijn ieder jaar een jaartje ouder te worden.
Het postwerk? Vermakelijkquote:
Ik was toen 11, jeetjequote:Op maandag 27 december 2021 18:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Was 16 toen American Idiot uitkwam en vond het toen geweldig, dus zit wat in
Mijn vader is ouderquote:Op maandag 27 december 2021 18:48 schreef matthijst het volgende:
[..]
Als ie je vader had kunnen zijn is 't goed. Zegt ie altijd.
Nôh heej moidjequote:
De meningen schoten vast alle kanten opquote:Op maandag 27 december 2021 18:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het postwerk? Vermakelijk
Was een prettig laatste ritje naar mn werk dit jaarquote:
Wijs! Dat zeggen ze ook. dat je wijzer schijnt te worden.quote:Op maandag 27 december 2021 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, dat proberen ze je alleen maar wijs te maken
Inderdaad jaquote:Op maandag 27 december 2021 18:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
De meningen schoten vast alle kanten op
Daar ga je al.quote:
oh. Betekent dit dat ik toen 14 was?quote:Op maandag 27 december 2021 18:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik was 13, waar blijft de tijd zeg.
Ik merk alleen maar dat de wijsheid niet met de jaren komt en alles eigenlijk veel ingewikkelderquote:Op maandag 27 december 2021 18:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wijs! Dat zeggen ze ook. dat je wijzer schijnt te worden.
Maar van zowel het ouder als het wijzer worden merk ik nog niet veel.
De haters hadden ongelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |