Blof is haast geniale muzikaliteit in vergelijk met Suss en Freekquote:Op maandag 27 december 2021 17:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat nummers van Blof waren?
Uiteraardquote:Op maandag 27 december 2021 17:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je bent wel meteen weer in vorm hè?
Ik will de live versie van I'll rather go blind met Joe Bonamassa erin.quote:Op maandag 27 december 2021 17:29 schreef Evenstar het volgende:
Zo jammer dat haar nummer Joe god eruit is
Kennelijk zijn die tegenwoordig geaccepteerdquote:Op maandag 27 december 2021 17:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat nummers van Blof waren?
Ik vind de meeste liedjes van Blof die er in staat oprecht wel leuk eigenlijk. Ik snap nooit zo goed wat mensen tegen Blof hebbenquote:Op maandag 27 december 2021 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blof is haast geniale muzikaliteit in vergelijk met Suss en Freek
Maar wie of wat is die Rosenberg nou?quote:
Denk dat de massa het daar niet mee eens is.quote:Op maandag 27 december 2021 17:30 schreef Zorro het volgende:
Ik will de live versie van I'll rather go blind met Joe Bonamassa erin.
Niet de beste zanger + teksten die niet iedereen trektquote:Op maandag 27 december 2021 17:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind de meeste liedjes van Blof die er in staat oprecht wel leuk eigenlijk. Ik snap nooit zo goed wat mensen tegen Blof hebben
Erg teleurstellend.quote:Op maandag 27 december 2021 17:31 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Denk dat de massa het daar niet mee eens is.
Nou het was leuk dat je weer even meepostte.quote:Op maandag 27 december 2021 17:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind de meeste liedjes van Blof die er in staat oprecht wel leuk eigenlijk. Ik snap nooit zo goed wat mensen tegen Blof hebben
Het is een beetje een gimmick. Niemand heeft echt iets tegen Blof. Behalve de teksten dan. Vliegtuigstoelen, onbewust Duits, schoenen zijn gejatquote:Op maandag 27 december 2021 17:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
heb er al 2 gehoord afaikquote:Op maandag 27 december 2021 17:31 schreef Zorro het volgende:
Ik heb nog een Blof gehoord.
Goede timing, of het schrikbeeld van "alles staat hoog" wordt bewaarheid?
Ik kende het welquote:Op maandag 27 december 2021 17:31 schreef Koen66 het volgende:
ken ik dit nummer? 't is niet slecht al zou ik er niet op stemmen
als ik zou moeten kiezen tussen S&F of deze dan duurde de keuze 0.00001 seconde
Die zong Ich bin wie Du.quote:Op maandag 27 december 2021 17:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wie of wat is die Rosenberg nou?
De kwaliteit wisselt een beetje.quote:Op maandag 27 december 2021 17:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |