idd, ik snap ook nooit waarom dezequote:Op maandag 27 december 2021 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Prima nummertje hoor, maar ze hebben zoveel betere nummers.
Die stond er vroeger nog wel eens in met You Can Never Tell of hoe dat ding ook heetquote:Op maandag 27 december 2021 17:19 schreef Gretzl het volgende:
Blokje dit <3
(maar uiteraard hoort Emmlou ook in de lijst)
Ik dacht altijd dat ie 'Bruik' zong. Wist ik veel. Vond heel dat nummer vaag in het Nederlandsquote:
We moeten nog drie uur naar koters kijken, dan worden ze langzaam uitgefaseerd voor dronken studenten.quote:Op maandag 27 december 2021 17:18 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Als je van mensen houdt die hun huisdier voor de camera duwen
Dit is bekendquote:Op maandag 27 december 2021 17:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
idd, ik snap ook nooit waarom deze
Ja het is wel fascinerend hequote:Op maandag 27 december 2021 17:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We moeten nog drie uur naar koters kijken, dan worden ze langzaam uitgefaseerd voor dronken studenten.
En nog later komen de echt sneue mensen
Vanochtend vroeg zat er een te slapen aan tafel, bij Carolinequote:Op maandag 27 december 2021 17:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We moeten nog drie uur naar koters kijken, dan worden ze langzaam uitgefaseerd voor dronken studenten.
En nog later komen de echt sneue mensen
Deze zat ook ooit in een reclame, al weet ik nooit hoeveel invloed dat precies heeft.quote:Op maandag 27 december 2021 17:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
idd, ik snap ook nooit waarom deze
Als je dat had gewild had je maar naar Let's Talk About Sex of Push It moeten luisterenquote:
Jenever can tellquote:Op maandag 27 december 2021 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die stond er vroeger nog wel eens in met You Can Never Tell of hoe dat ding ook heet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |