Gaat goedkomen!quote:Op maandag 27 december 2021 16:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En direct fokken? Je moet wel vakantie gaan doen en zo hoor
Nu zullen we nooit weten wie een taart in de regen heeft laten staan, of of we in 9595 nog levenquote:Op maandag 27 december 2021 16:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
En voor dit soort overbodige troep verliest de Top 2000 dus klassiekers als MacArthur Park en In the year 2525
Alweer 2 jaar terugquote:Op maandag 27 december 2021 16:07 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik associeer dit liedje met het feit dat het praktisch in ieder Top 2000-reclameblok van vorig jaar zat.
Dat probleem heb ik ook. Ik luister al 10 jaar naar de Top2000 en soms zegt een titel van een nummer dat ik minstens 5 van die 10 jaar heb gehoord me nog steeds nietsquote:Op maandag 27 december 2021 16:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon erg slecht met titels, deze lijstjes lijken erger dan ze uiteindelijk zijn
Ik heb vorig jaar ongeveer 312 uur geluisterd en ik kan me niet herinneren dit ietsje ooit gehoord te hebbenquote:Op maandag 27 december 2021 16:07 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik associeer dit liedje met het feit dat het praktisch in ieder Top 2000-reclameblok van vorig jaar zat.
Ik vrees dat Donna op die eerste vraag nog wel antwoord gaat geven, maar die is half zo goed niet.quote:Op maandag 27 december 2021 16:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nu zullen we nooit weten wie een taart in de regen heeft laten staan, of of we in 9595 nog leven
ja echt he, het is zo erg. Ik hoor ook gewoon veel dingen zonder dat ik uberhaupt let op wie het is en hoe het heet.quote:Op maandag 27 december 2021 16:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook. Ik luister al 10 jaar naar de Top2000 en soms zegt een titel van een nummer dat ik minstens 5 van die 10 jaar heb gehoord me nog steeds niet
Waarom denk je dat ik lijstjes post ná het uur ipv ervoor.quote:Op maandag 27 december 2021 16:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon erg slecht met titels, deze lijstjes lijken erger dan ze uiteindelijk zijn
Donna is nooit schoolhoofd van Zweinstein geweest, dus die telt nietquote:Op maandag 27 december 2021 16:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vrees dat Donna op die eerste vraag nog wel antwoord gaat geven, maar die is half zo goed niet.
Pas wel bij een band die stopt zou zijn. Oh wacht.quote:Op maandag 27 december 2021 16:08 schreef DecoAoreste het volgende:
Krezip is en blijft een naam die veel beter bij een metalband zou passen dan bij van die zoete popliedjes.
Krezi P., ik zou die band oprichten.quote:Op maandag 27 december 2021 16:08 schreef DecoAoreste het volgende:
Krezip is en blijft een naam die veel beter bij een metalband zou passen dan bij van die zoete popliedjes.
Pfff ja, MacArthur Park dit jaar wederom niet. Ik noteer 'm alvast voor de stemlijst van volgend jaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |