Daar leerde je ook wel leuke dingen kennen inderdaad. Helaas was dat volgens mij wel met Patrick Kickenquote:Op maandag 27 december 2021 16:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Weet ook nog dat 3FM op een gegeven moment met een Cyber top 50 op zaterdag kwam. Dat was dan net wat alternatiever, dus dat was dan de 1e kennismaking met artiesten als Korn en Limp Bizkit
Klinkt als een laatste week van december.quote:Op maandag 27 december 2021 16:02 schreef DecoAoreste het volgende:
Allemachtig, het is al 4 uur en afgezien van even stofzuigen heb ik echt nog geen sodemieter gedaan
glory boxquote:Op maandag 27 december 2021 16:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Krijgen we dan de volledige versie van Glory Box? (o en wat betekent dat?)
Wat doe je in een glory hole?quote:Op maandag 27 december 2021 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Glory Hole is een van de minder spannende nummers van Portishead.
Ben zelf erg fan van Rex Brown (Pantera), Duffy McKagan (Guns N Roses), Geezer Butler, Flea, Jason Newsted (Metallica) en Markus Grosskopf (Helloween). Maar ik heb niet echt een top 10 oid, ik zie in heel veel rock bassisten wel wat.quote:Op maandag 27 december 2021 16:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wie zijn je favoriete bassisten?
We zijn net geland.quote:
Mr. Worldwidequote:
Luister eens naar Joy Division. Peter Hook was ook geweldig.quote:Op maandag 27 december 2021 16:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ben zelf erg fan van Rex Brown (Pantera), Duffy McKagan (Guns N Roses), Geezer Butler, Flea, Jason Newsted (Metallica) en Markus Grosskopf (Helloween). Maar ik heb niet echt een top 10 oid, ik zie in heel veel rock bassisten wel wat.
Oh ja en die kerel van Tool vind ik ook goed.
Alohaquote:
Met je billen bloot? Je wordt vanzelluf groot?quote:Op maandag 27 december 2021 16:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mr. Worldwide
Hoe is het daar? Lekker melk drinken uit een kokosnoot aan het strand?
Eigenlijk wil ik zeggen dat dit echt niet kan, maar er zijn uren dat ik ook zoveelquote:Op maandag 27 december 2021 15:58 schreef MTheBassman het volgende:
1200 Lost Without You Krezip
1199 A Change Is Gonna Come Sam Cooke
1198 Adore You Harry Stylesmaar waarschijnlijk
1197 Fluorescent Adolescent Arctic Monkeys![]()
1196 Hedonism Skunk Anansie
1195 Friends Will Be Friends Queen
1194 Take Five Dave Brubeck Quartet
1193 Both Sides Now Joni Mitchell
1192 Epic Faith No More![]()
![]()
![]()
1191 Glory Box Portishead
1190 Why'd You Only Call Me When... Arctic Monkeys
1189 Shiny Happy People R.E.M.
1188 Michelle The Beatles
1187 Cecilia Simon & Garfunkel
We zitten nog in het vliegtuigquote:Op maandag 27 december 2021 16:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mr. Worldwide
Hoe is het daar? Lekker melk drinken uit een kokosnoot aan het strand?
Ja ik ben gewoon erg slecht met titels, deze lijstjes lijken erger dan ze uiteindelijk zijnquote:Op maandag 27 december 2021 16:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik zeggen dat dit echt niet kan, maar er zijn uren dat ik ook zoveelheb
Maar ik verwacht wel veel ohjaatjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |