Ohja, die was op vrijdagmiddag toch. Maar dat was al wel van een paar jaartjes later dacht ikquote:Op maandag 27 december 2021 15:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mega Top 50 was irritant wat dat betreft. De Non Stop 40 op 538 was ideaal
De man heeft gewoon keiharde neuksex met zijn gitaar tijdens het spelen, altijd een genot om naar te kijkenquote:
quote:
Is die kale Van Gerwen? If so, Jesusquote:Op maandag 27 december 2021 15:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit was kerstavond
[ afbeelding ]
Dat ben ik dan waarschijnlijk ookquote:Op maandag 27 december 2021 15:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ohja, die was op vrijdagmiddag toch. Maar dat was al wel van een paar jaartjes later dacht ik
Nummer met 1 hand. Andere in de mitella na een handoperatiequote:Op maandag 27 december 2021 15:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
De man heeft gewoon keiharde neuksex met zijn gitaar tijdens het spelen, altijd een genot om naar te kijken
Die laatste minuten van dat stukquote:
Meeste bassisten kiezen ook de bas omdat die niet zo zeer in de spotlights hoeven. Ik zit altijd lekker te grooven in mezelf terwijl een zanger en gitarist altijd wat meer show-offy willen zijnquote:Op maandag 27 december 2021 15:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je kiest zelf voor een niet zo flashy instrument he
En voor MvGquote:Op maandag 27 december 2021 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is dit kut voor de pickem
Schrik me iedere keer weer de pleuris.quote:Op maandag 27 december 2021 15:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die laatste minuten van dat stuk
quote:Op maandag 27 december 2021 15:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Is die kale Van Gerwen? If so, Jesus
Hoezo?quote:
Die van Skunk Anansie ken je echt wel zodra je die hoortquote:Op maandag 27 december 2021 15:58 schreef MTheBassman het volgende:
1200 Lost Without You Krezip
1199 A Change Is Gonna Come Sam Cooke
1198 Adore You Harry Stylesmaar waarschijnlijk
1197 Fluorescent Adolescent Arctic Monkeys![]()
1196 Hedonism Skunk Anansie
1195 Friends Will Be Friends Queen
1194 Take Five Dave Brubeck Quartet
1193 Both Sides Now Joni Mitchell
1192 Epic Faith No More![]()
![]()
![]()
1191 Glory Box Portishead
1190 Why'd You Only Call Me When... Arctic Monkeys
1189 Shiny Happy People R.E.M.
1188 Michelle The Beatles
1187 Cecilia Simon & Garfunkel
Kerstavond nog lekker met elkaar gourmetten. Die zweet nu peentjesquote:
Vandaag is echt veel beter dan gisterenquote:
Weet ook nog dat 3FM op een gegeven moment met een Cyber top 50 op zondag kwam. Dat was dan net wat alternatiever, dus dat was dan de 1e kennismaking met artiesten als Korn en Limp Bizkitquote:Op maandag 27 december 2021 15:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat ben ik dan waarschijnlijk ook![]()
Zaterdagmiddag van 3 tot 6. Dan had je alle muziek met alleen wat jingles erdoor.
iets met de nummers worden kleiner maar de hits worden groterquote:Op maandag 27 december 2021 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vandaag is echt veel beter dan gisteren
Wie zijn je favoriete bassisten?quote:Op maandag 27 december 2021 15:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Meeste bassisten kiezen ook de bas omdat die niet zo zeer in de spotlights hoeven. Ik zit altijd lekker te grooven in mezelf terwijl een zanger en gitarist altijd wat meer show-offy willen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |