SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
@Haagsquote:Op maandag 27 december 2021 15:53 schreef Mani89 het volgende:
Er moet iemand de rol van spambot overnemen van @:maxi-mus als we dat record willen halen. Wie bied?
Nog ¤ 6475 te gaan tot 1 juni 2022quote:Op maandag 27 december 2021 15:51 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op jongens laten we deze arme jongen een premium kado doen.
DvB en MvG.quote:Op maandag 27 december 2021 15:53 schreef Tagliano het volgende:
Zat VdV niet te eten met kerst met al die gasten?
Dit moet haast wel het afvoerputje van het internet zijn. Wat een dwaasheid en domheid hier. Eigenaar is er vandoor gegaan met 20k aan donaties en doet nu een zielig verhaal ophangen.quote:Op maandag 27 december 2021 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog ¤ 6475 te gaan tot 1 juni 2022
Ohhhh mijn longen doen mij pijn doen mij pijnquote:
Dat gaan we vanavond wel zien. FOK OMT is ermee bezig. @Lenny_Leonard @Oliver23quote:Op maandag 27 december 2021 15:57 schreef Tagliano het volgende:
Korte avond vanavond
@:zipportal wat doet dit voor het recordschema???
Kop dicht en doorposten jijquote:Op maandag 27 december 2021 15:57 schreef Tagliano het volgende:
Korte avond vanavond
@:zipportal wat doet dit voor het recordschema???
Nog geen darters dood door Corona zo ver ik weet.quote:Op maandag 27 december 2021 15:57 schreef bechirti het volgende:
Valt me nog mee hoe goed ze er van af kome die darters, de ultieme risicogroep
Nee, punthoofd.quote:Op maandag 27 december 2021 15:58 schreef Machielovic het volgende:
Iemand nog een biertje? [ afbeelding ]
geen biertje voor in de sneeuwquote:Op maandag 27 december 2021 15:58 schreef Machielovic het volgende:
Iemand nog een biertje? [ afbeelding ]
Jerry Hendriks wordt al extra geboekt, tel uit je winstquote:Op maandag 27 december 2021 15:58 schreef El-Stinho het volgende:
Geen Van Barneveld en Van der Voort voor de rest van het WK in de studio, jongensch.
Vincent heeft de lul niet stuk gewassenquote:Op maandag 27 december 2021 15:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat gaan we vanavond wel zien. FOK OMT is ermee bezig. @:lenny_leonard @:oliver23
Koos ook al lang niet vaak meer gezien sinds die commentaar zat te gevenquote:Op maandag 27 december 2021 15:58 schreef El-Stinho het volgende:
Geen Van Barneveld en Van der Voort voor de rest van het WK in de studio, jongensch.
Smiss is altijd wel nice.quote:Op maandag 27 december 2021 15:58 schreef Szura het volgende:
Genieten dit, voor zo’n worp heeft die papzak veel te weinig gewonnen
Sorry ik zal er rekening mee houdenquote:Op maandag 27 december 2021 15:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit vind ik niet een hele warme post
Mogelijkheden voor Bas Muijs.quote:Op maandag 27 december 2021 15:58 schreef El-Stinho het volgende:
Lekker verder met de spulletjeswink0lt. En een frituurkraam ernaastquote:Op maandag 27 december 2021 15:59 schreef Nober het volgende:
Denk dat Vincent nu wel overweegt te stoppen door deze gekkigheid.
quote:Op maandag 27 december 2021 14:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
The Boss is uitermate vervelend. Altijd zo zuur.
waar maar dan liever geen vlaggetjequote:Op maandag 27 december 2021 15:58 schreef Tagliano het volgende:
Wel lekker om een avondje op tijd klaar te zijn eigenlijk
Morgen weer vroeg de wekker
Tuurlijk niet. Kansloos eraf in de halve finale tegen de top.quote:Op maandag 27 december 2021 16:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zou dit dan eindelijk t jaar van Wade worden?
Jeffrey de Zwaan ookquote:
Ik krijg constant mentionsquote:Op maandag 27 december 2021 16:03 schreef Zipportal het volgende:
User @:GGMM is opvallend veel aanwezig.
Toch maar mooi ergens 4e geworden!quote:
DAT weet ik nietquote:
Dommelschquote:
Drommelsch! Ze drinken Dommelsch!quote:
quote:
Al besproken.quote:
Ja dat is puur genot. Zou ook niet weten wie favoriet is dan.quote:Op maandag 27 december 2021 16:08 schreef LordVoldermort het volgende:
Zo enorm veel zin in Smith tegen Clayton
Einde era Nederlandquote:
Gewoon geen bier schenken voor de walkouts.quote:Op maandag 27 december 2021 16:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Feather pleit weer voor plexiglas
Ja je zult daar toch ook wel ergens kunnen testen neem ik aan.quote:Op maandag 27 december 2021 16:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
The fuck. Regel dan iets bij de Britse GGD
Toernooiorganisatie zal wel iets regelen toch?quote:Op maandag 27 december 2021 16:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ja je zult daar toch ook wel ergens kunnen testen neem ik aan.
Raybar was op het podium waarschijnlijk al positief maar had geen uitslagquote:Op maandag 27 december 2021 16:11 schreef Pino112 het volgende:
Er hebben spelers gespeeld die positief waren?
PDC regelt dat toch lijkt me?quote:Op maandag 27 december 2021 16:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ja je zult daar toch ook wel ergens kunnen testen neem ik aan.
Ja maar die is altijd negatief.quote:
Alle lof voor Vincent!quote:Op maandag 27 december 2021 16:12 schreef fetX het volgende:
Hij heeft z’n verantwoordelijkheid genomen
Gewoon lekker frituren vanavond, niks aan het handje.quote:Op maandag 27 december 2021 16:13 schreef Tagliano het volgende:
Vincent voelt zich prima?
Ook dat mag in de krant
quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 16:13 schreef Tagliano het volgende:
Vincent voelt zich prima?
Ook dat mag in de krant
Raybar dus.quote:Op maandag 27 december 2021 16:11 schreef Pino112 het volgende:
Er hebben spelers gespeeld die positief waren?
quote:Op maandag 27 december 2021 16:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Feather had hem graag zien sjoemelen
Dan had niemand in Nederland zich ooit laten testenquote:
Idd rare bewoordingen gebruikte ie.quote:Op maandag 27 december 2021 16:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Feather had hem graag zien sjoemelen
Hoezo niet? Hij ziet er altijd uit alsof ie op het punt staat om te vallen, dus wat is het verschil?quote:Op maandag 27 december 2021 16:14 schreef bechirti het volgende:
Vincent had het toch niet kunnen verbergen
4 extra afleveringen Idioten op de Wegquote:
Ratatataquote:Op maandag 27 december 2021 16:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Anonymousz.exe in the BUILDING. @:Wereldgozer
Bean wacht ook nog even zijn zelftest af.quote:
Vincent wel. Die pakte tenminste zijn verantwoordelijkheid!quote:Op maandag 27 december 2021 16:14 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dan had niemand in Nederland zich ooit laten testen
En met Dolle Dirk.quote:Op maandag 27 december 2021 16:15 schreef Momo het volgende:
Vincent positief en eerder ook met Van Gerwen aan het gourmetten voor de kerst?
Alle vlaggetjes begraven deze editie.
op je buik op t podium is toch beetje raar..quote:Op maandag 27 december 2021 16:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoezo niet? Hij ziet er altijd uit alsof ie op het punt staat om te vallen, dus wat is het verschil?
@Noberquote:Op maandag 27 december 2021 16:15 schreef Momo het volgende:
Vincent positief en eerder ook met Van Gerwen aan het gourmetten voor de kerst?
Alle vlaggetjes begraven deze editie.
quote:Op maandag 27 december 2021 16:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Anonymousz.exe in the BUILDING. @:Wereldgozer
Log in en lees meer reacties.quote:Op maandag 27 december 2021 16:16 schreef Zipportal het volgende:
Reacties genot.
https://www.nu.nl/darts/6(...)l#coral_talk_wrapper
Doen al die Engelsen. Survival of the fittestquote:Op maandag 27 december 2021 16:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als Raybar gespeeld heeft met een positieve test
Die wist allang dat hij positief was maar gaf het pas aan toen hij eruit lag natuurlijkquote:Op maandag 27 december 2021 16:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Raybar was op het podium waarschijnlijk al positief maar had geen uitslag
quote:Op maandag 27 december 2021 16:12 schreef BB-King het volgende:
Zou Wade misschien stiekem de zelftesters van Vincent hebben gesaboteerd?
quote:Op maandag 27 december 2021 16:12 schreef BB-King het volgende:
Zou Wade misschien stiekem de zelftesters van Vincent hebben gesaboteerd?
Wat gun je dat zoontje dan WEL?quote:Op maandag 27 december 2021 16:21 schreef De_Kraam het volgende:
Ik hoop wel voor Rap Krass dat zijn zoon geen kerona krijgt.
Fixedquote:Op maandag 27 december 2021 16:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoezo niet? Hij ziet er altijd uit alsof ie op het punt staat om te bevallen, dus wat is het verschil?
anorexiaquote:Op maandag 27 december 2021 16:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat gun je dat zoontje dan WEL?
Amateur dartsorganisatie..quote:Op maandag 27 december 2021 16:22 schreef koemleit het volgende:
Maar... worden die spelers niet standaard voor elke partij getest?
Dat is toch het minste dat je zou verwachten in zo'n broeinest..
Wat niet weet, wat niet deert. De organisatie heeft er niks aan als de helft van de partijen wordt geschrapt.quote:Op maandag 27 december 2021 16:22 schreef koemleit het volgende:
Alleen test op vetpercentages.quote:Op maandag 27 december 2021 16:22 schreef koemleit het volgende:
In zn kelderquote:
Op een minimum?quote:Op maandag 27 december 2021 16:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alleen test op vetpercentages.
Arme Price.quote:
Ik denk dat ze het eerlijk gezegd niet willen wetenquote:Op maandag 27 december 2021 16:22 schreef koemleit het volgende:
Die heeft genoeg vet in zn hoofd zittenquote:
Andy Smith lacht hier om.quote:Op maandag 27 december 2021 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
O Connor toch wel de grootste engnek van allemaal
Ja, met een zelftest. Die ze zelf doen. En zelf de uitslag van melden als het positief is.quote:Op maandag 27 december 2021 16:22 schreef koemleit het volgende:
Nee, dit kan nietquote:Op maandag 27 december 2021 16:26 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja, met een zelftest. Die ze zelf doen. En zelf de uitslag van melden als het positief is.
quote:Op maandag 27 december 2021 16:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Andy Smith lacht hier om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |