Ross plaats ik wel in het rijtje met Meikle en Hunt. Het is best oké, maar je wordt er niet warm van.quote:Op maandag 27 december 2021 15:28 schreef Mani89 het volgende:
My favorite English player, by far nog wel. Ross Smit is al zijn hele carriere niks meer dan veldvulling lol.
[ twitter ]
Meikle en Hunt 'best oké' noemenquote:Op maandag 27 december 2021 15:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ross plaats ik wel in het rijtje met Meikle en Hunt. Het is best oké, maar je wordt er niet warm van.
Ross kan nog wel wat leuks doen bij tijd en wijlequote:Op maandag 27 december 2021 15:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ross plaats ik wel in het rijtje met Meikle en Hunt. Het is best oké, maar je wordt er niet warm van.
Wtf is er leuk aan Tiaquote:Op maandag 27 december 2021 15:30 schreef Mani89 het volgende:
Goed, rasautist Oconner. 96 gemiddeld in zijn eerste pot om een van mijn favorieten eruit te kijlen, kijken wat er van overblijft. Ik heb zon vermoeden.
Volgens mij bedoelde hij de allereerste rondequote:
Oh ja .. ik bedoelde Lauby Junior.quote:
Excuusquote:Op maandag 27 december 2021 15:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh ja .. ik bedoelde Lauby Junior.
Half jaartje.quote:Op maandag 27 december 2021 15:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat waren een paar leuke minuten. Tot over een week of wat
Daar hebben we niet zoveel over te klagenquote:Op maandag 27 december 2021 15:40 schreef Nattekat het volgende:
@:R-Woud93 neemt het vanaf hier over, ik heb vakantie
Maar toch nog even reagerenquote:Op maandag 27 december 2021 15:40 schreef Nattekat het volgende:
Ik kon mijn vrienden in DRT natuurlijk niet zomaar in de kou laten staan.quote:Op maandag 27 december 2021 15:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar toch nog even reageren
[ afbeelding ]
Hoe veel vakantiedagen heb je als mod? #dtvquote:Op maandag 27 december 2021 15:40 schreef Nattekat het volgende:
Lekker man, andere mods voor de bus gooien. Je hoopt zeker dat we boos worden op Rwoud?quote:Op maandag 27 december 2021 15:40 schreef Nattekat het volgende:
Hangt af van het forum. KLB-mods krijgen helemaal niets, ik heb inmiddels 30 dagen opgespaard.quote:Op maandag 27 december 2021 15:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe veel vakantiedagen heb je als mod? #dtv
Krijg je wel een dertiende maand waarin je naar believen bans mag uitdelen?quote:Op maandag 27 december 2021 15:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hangt af van het forum. KLB-mods krijgen helemaal niets, ik heb inmiddels 30 dagen opgespaard.
Nee, jullie vinden R-woud een topgozer en zouden dat nooit doenquote:Op maandag 27 december 2021 15:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lekker man, andere mods voor de bus gooien. Je hoopt zeker dat we boos worden op Rwoud?
En dan gaat hij naar een andere provincie verhuizen?quote:
Mods hebben niks uit te delenquote:Op maandag 27 december 2021 15:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Krijg je wel een dertiende maand waarin je naar believen bans mag uitdelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |