Half jaartje.quote:Op maandag 27 december 2021 15:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat waren een paar leuke minuten. Tot over een week of wat
Daar hebben we niet zoveel over te klagenquote:Op maandag 27 december 2021 15:40 schreef Nattekat het volgende:
@:R-Woud93 neemt het vanaf hier over, ik heb vakantie
Maar toch nog even reagerenquote:Op maandag 27 december 2021 15:40 schreef Nattekat het volgende:
Ik kon mijn vrienden in DRT natuurlijk niet zomaar in de kou laten staan.quote:Op maandag 27 december 2021 15:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar toch nog even reageren
[ afbeelding ]
Hoe veel vakantiedagen heb je als mod? #dtvquote:Op maandag 27 december 2021 15:40 schreef Nattekat het volgende:
Lekker man, andere mods voor de bus gooien. Je hoopt zeker dat we boos worden op Rwoud?quote:Op maandag 27 december 2021 15:40 schreef Nattekat het volgende:
Hangt af van het forum. KLB-mods krijgen helemaal niets, ik heb inmiddels 30 dagen opgespaard.quote:Op maandag 27 december 2021 15:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe veel vakantiedagen heb je als mod? #dtv
Krijg je wel een dertiende maand waarin je naar believen bans mag uitdelen?quote:Op maandag 27 december 2021 15:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hangt af van het forum. KLB-mods krijgen helemaal niets, ik heb inmiddels 30 dagen opgespaard.
Nee, jullie vinden R-woud een topgozer en zouden dat nooit doenquote:Op maandag 27 december 2021 15:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lekker man, andere mods voor de bus gooien. Je hoopt zeker dat we boos worden op Rwoud?
En dan gaat hij naar een andere provincie verhuizen?quote:
Mods hebben niks uit te delenquote:Op maandag 27 december 2021 15:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Krijg je wel een dertiende maand waarin je naar believen bans mag uitdelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |