Ik vind duistere synthpop juist prachtig.quote:Op maandag 27 december 2021 14:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vind hem beter dan het origineel. Zo rustig en ingetogen past veel beter bij de tekst.
Nee, alleen die cover van Tears for Fears.quote:Op maandag 27 december 2021 14:50 schreef Tussle266 het volgende:
Hoort deze plaat niet op 45 toeren?
Ik heb er deze editie alweer 6 volgebraakt.quote:Op maandag 27 december 2021 14:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
15 topics aan posts down the drain
De mannen van Tears for Fears waren volgens mij ook erg tevreden over die cover. Staat zo'n top2000 ding op YouTube er over..quote:Op maandag 27 december 2021 14:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vind hem beter dan het origineel. Zo rustig en ingetogen past veel beter bij de tekst.
Monkey Wrenchquote:Op maandag 27 december 2021 14:49 schreef Poppejans het volgende:
Everlong vind ik de leukste. En Monkey Wrench
Misschien heeft ze geen vrij. Of een vriend, wie zal het zeggen.quote:Op maandag 27 december 2021 14:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
15 topics aan posts down the drain
Origineel is veel meer mad, dit is gewoon sad. Als hij het sad world had genoemd had ik er 0 problemen mee gehadquote:Op maandag 27 december 2021 14:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Cohen overleed kort voor de stemweekquote:Op maandag 27 december 2021 14:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
David Bowie en Leonard Cohen planden het veel kutter en kregen toch een dodenbonus.
One last thing before I quitquote:
Elke keer dat ik 'm kijk wordt die beterquote:Op maandag 27 december 2021 14:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Donnie Darko is één van de beste films ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |