Look at that fucking rainbow!quote:Op maandag 27 december 2021 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Learn to Fly vind ik echt bagger
Ok, eens wat dat betreftquote:Op maandag 27 december 2021 14:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat was bijzonderder. Als instrumentalisten waren zowel Cobain, Novoselic en Grohl toen natuurlijk niet geweldig.
Vind het schandalig dat Living On My Own van Freddie Mercury er niet in staatquote:Op maandag 27 december 2021 14:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik was echt diep teleurgesteld dat Alane geen comeback heeft gemaakt. Geen dodenbonus
Die vind ik eigenlijk ook best 113quote:Op maandag 27 december 2021 14:50 schreef LTVDK het volgende:
Deze heb ik al gehoord, alleen dan in de minder 113 versie
Limewire genot.quote:Op maandag 27 december 2021 14:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mensen die dachten en denken dat ditcoldplay
is
![]()
![]()
![]()
Vind hem beter dan het origineel. Zo rustig en ingetogen past veel beter bij de tekst.quote:Op maandag 27 december 2021 14:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Over niet al te best gesproken, deze matige kuffer
Batterij DAB+ is aan vervanging toe inderdaad.quote:Op maandag 27 december 2021 14:50 schreef Tussle266 het volgende:
Hoort deze plaat niet op 45 toeren?
15 topics aan posts down the drainquote:
Te vroeg in het jaar overleden.quote:Op maandag 27 december 2021 14:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik was echt diep teleurgesteld dat Alane geen comeback heeft gemaakt. Geen dodenbonus
Toch wel net iets minder deprimerend hoor, dat is nog een beetje uptempoquote:Op maandag 27 december 2021 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk ook best 113
Ik vind duistere synthpop juist prachtig.quote:Op maandag 27 december 2021 14:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vind hem beter dan het origineel. Zo rustig en ingetogen past veel beter bij de tekst.
Nee, alleen die cover van Tears for Fears.quote:Op maandag 27 december 2021 14:50 schreef Tussle266 het volgende:
Hoort deze plaat niet op 45 toeren?
Ik heb er deze editie alweer 6 volgebraakt.quote:Op maandag 27 december 2021 14:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
15 topics aan posts down the drain
De mannen van Tears for Fears waren volgens mij ook erg tevreden over die cover. Staat zo'n top2000 ding op YouTube er over..quote:Op maandag 27 december 2021 14:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vind hem beter dan het origineel. Zo rustig en ingetogen past veel beter bij de tekst.
Monkey Wrenchquote:Op maandag 27 december 2021 14:49 schreef Poppejans het volgende:
Everlong vind ik de leukste. En Monkey Wrench
Misschien heeft ze geen vrij. Of een vriend, wie zal het zeggen.quote:Op maandag 27 december 2021 14:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
15 topics aan posts down the drain
Origineel is veel meer mad, dit is gewoon sad. Als hij het sad world had genoemd had ik er 0 problemen mee gehadquote:Op maandag 27 december 2021 14:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Cohen overleed kort voor de stemweekquote:Op maandag 27 december 2021 14:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
David Bowie en Leonard Cohen planden het veel kutter en kregen toch een dodenbonus.
One last thing before I quitquote:
Elke keer dat ik 'm kijk wordt die beterquote:Op maandag 27 december 2021 14:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Donnie Darko is één van de beste films ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |