Dat nou ook weer niet. Zitti e Buoni is wel vet hoor. En laten we Arcade niet vergeten.quote:Op maandag 27 december 2021 14:41 schreef Gretzl het volgende:
Mooi die liefde hier voor ShumVeegt de vloer aan met de ESF-nummers die wel in de lijst der lijsten staan, op een Euphoira na dan.
Shum was bij het publiek ook tweede (na Italië), dus dat sprak toch wel in heel Europa erg veel mensen aan.quote:Op maandag 27 december 2021 14:41 schreef Gretzl het volgende:
Mooi die liefde hier voor ShumVeegt de vloer aan met de ESF-nummers die wel in de lijst der lijsten staan, op een Euphoira na dan.
Ja Bossie.quote:
Ja time flies..quote:Op maandag 27 december 2021 14:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja Bossie.
Ik weet nog ons eerste contact 20 jaar geleden.
Dat was wel de leukste uitvoering van het liedje van Maneskin.quote:Op maandag 27 december 2021 14:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet. Zitti e Buoni is wel vet hoor. En laten we Arcade niet vergeten.
Ik vind Pictures of Matchstick Men leuker dan het liedje van Status Quo om eerlijk te zijnquote:Op maandag 27 december 2021 14:44 schreef Zorro het volgende:
Ik was even met dartsen bezig tijdens Roadhouse Blues (jaja ik hoorde hem wel) mar daarom nu nog maar even deze anekdote:
Status Quo had van die brave muziek zoals Pictures of Matchstick men en zo, en hoorde toen Roadhouse Blues van The Doors.
Toen zeiden ze: Zoiets gaan wij ook doen!
En toen hebben ze dat nummer 412 keer in verschillende uitvoeringen op de plaat gezet en er nog een lange carriere mee gemaakt.
Die vent is wel een baas. Zo hard gaan dat je je been breekt en dan alsnog gewoon door willen spelen.quote:
Er zijn verschillende varianten.quote:Op maandag 27 december 2021 14:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nieuwe start als tong60 incoming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |