Er zijn nog wel DD-nummers waar ik die Reflex heb.quote:Op maandag 27 december 2021 13:45 schreef Dagoduck het volgende:
Elke keer als ik deze hoor denk ik "wat een heerlijk nummer eigenlijk".
Ja. De idioot.quote:
The Chauffeur staat in m'n top 50 allertijdenquote:Op maandag 27 december 2021 13:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zijn nog wel DD-nummers waar ik die Reflex heb.
Niks mee te maken.quote:
Een eend in een zwembroek is inderdaad als een makreel met een snorkel. Of een aap met een bril op.quote:
Nog maar 5% batterij hoop dat ik het haalquote:Op maandag 27 december 2021 13:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niks mee te maken.
Led Zeppelin zo dadelijk gaat voor alles.
Dat moeten The Clash en The Doors zijn daar dat de toppers van dat uur zijn.quote:Op maandag 27 december 2021 13:47 schreef MTheBassman het volgende:
boh, twee stemplaten volgend uurtje
Kan Annemieke niet gewoon 4 uur?quote:
Kensington toch?quote:Op maandag 27 december 2021 13:47 schreef MTheBassman het volgende:
boh, twee stemplaten volgend uurtje
heb op the doors en alphaville gestemd maar the clash is ook genotquote:Op maandag 27 december 2021 13:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat moeten The Clash en The Doors zijn daar dat de toppers van dat uur zijn.
Van 15.00-16.00 is echt heel matig he. Dan mooi boodschappentijdquote:
Je schrijft "beste" verkeerdquote:
Ja maar sowieso vanwege Gijs.quote:Op maandag 27 december 2021 13:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Van 15.00-16.00 is echt heel matig he. Dan mooi boodschappentijd
Die heb ik nietquote:Op maandag 27 december 2021 13:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is je vriendin niet in de buurt?
Dat krijg je als je op willekeurige momenten je broekje steeds laat zakken.quote:
Ohja tuurlijk. Luister radio en dat neemt al wel deel van de irritatie wegquote:Op maandag 27 december 2021 13:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja maar sowieso vanwege Gijs.
Doe ik toch iets verkeerdsquote:Op maandag 27 december 2021 13:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat krijg je als je op willekeurige momenten je broekje steeds laat zakken.
quote:Op maandag 27 december 2021 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Led Zep vind ik toch wat leuker bij hun recht toe recht aan nummers dan bij dit gepiel
Was wel ff heftig na 3,5 jaar maar gelukkig gaat het al wat beterquote:
Eens.quote:Op maandag 27 december 2021 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Led Zep vind ik toch wat leuker bij hun recht toe recht aan nummers dan bij dit gepiel
Ik hou nooit zo van die gesponnen bluesnummers. Beetje saai vind ik dat altijd. Wel een fijne strot heeft die plant.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |