Ach, al besproken dus.quote:Op maandag 27 december 2021 14:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar las ik net al een weinig subtiele update over.
Die ken ik niet?quote:Op maandag 27 december 2021 14:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nu moet ik aan Stefan & Lisette denken.
We zongen Hold The Linequote:Op maandag 27 december 2021 14:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nu moet ik aan Stefan & Lisette denken.
Roel van Velzen denkt daar anders overquote:Op maandag 27 december 2021 14:19 schreef Zorro het volgende:
Iedereen is toch Big in Japan?
Ja behalve Japanners dan.
Hij ging als een mongool het publiek staan opjutten na een 180 in bij de beslissende vijfde leg en verloor hem uiteindelijk. Tsja.quote:Op maandag 27 december 2021 14:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar las ik net al een weinig subtiele update over.
Bruno Mars.quote:Op maandag 27 december 2021 14:19 schreef Zorro het volgende:
Iedereen is toch Big in Japan?
Ja behalve Japanners dan.
Dat is bij een concentratiespelletje als darts niet handig inderdaadquote:Op maandag 27 december 2021 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij ging als een mongool het publiek staan opjutten na een 180 in bij de beslissende vijfde leg en verloor hem uiteindelijk. Tsja.
quote:Op maandag 27 december 2021 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij ging als een mongool het publiek staan opjutten na een 180 in bij de beslissende vijfde leg en verloor hem uiteindelijk. Tsja.
Die is dan wel weer groter geschapen dan die Japanners, elk nadeel heeft z'n voordeelquote:Op maandag 27 december 2021 14:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Roel van Velzen denkt daar anders over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |