Tja, waar zal ik eens beginnen?quote:
Valt mee tochquote:Op maandag 27 december 2021 12:45 schreef ToT het volgende:
@:Hemarookworst ziet er wel fucking scary uit in dit plaatje zeg!![]()
Nee hoor. Ik vond het gewoon grappig die tegenstelling. Stilzwijgend, maar nu toch even benadrukken.quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 16:06 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vond het gewoon grappig die tegenstelling. Stilzwijgend, maar nu toch even benadrukken.
Jou krijg ik nog wel.quote:Op maandag 27 december 2021 15:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, waar zal ik eens beginnen?
Is goed.quote:
quote:
Doe er wat aan.quote:
Haha, nou we gaan hier zo weer tv kijken.quote:
Ik heb nog geen idee, op tv is er niet veel soeps.quote:Op maandag 27 december 2021 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, nou we gaan hier zo weer tv kijken.Black Lake, een serie die op Ziggo staat.
Lange tijd echt niks interessants daar kunnen vinden, maar laatst dit een poging gegund, en we kijken er graag naar nu.
Ja ik zat net ook te kijken.quote:Op maandag 27 december 2021 17:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee, op tv is er niet veel soeps.
quote:Op maandag 27 december 2021 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
Iemand had in een dronken bui de OP verneukt,maar die werd stilzwijgend even hersteld.
Even hulde daarvoor.![]()
Ging er iets mis?quote:
quote:
Ik zat er aan te denken de mijne weer terug te veranderen!quote:Op maandag 27 december 2021 18:32 schreef drakin het volgende:
Heeft stiekem iemand zn UI veranderd en nu kopt het niet meer?
Ik heb deze nogquote:Op maandag 27 december 2021 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat er aan te denken de mijne weer terug te veranderen!Maar ik denk nu dat ik gewoon tot het nieuwe jaar er mee wacht.
Dat is ook een leuke.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |