Wel een idee ja!quote:Op maandag 27 december 2021 12:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Een buideltje waar nijntje in kan slapen terwijl hij bezig is? Kan hij nijn zelf in en uithalen en de buidel kan hij om doen.
Zoiets als een heuptasje
quote:Op maandag 27 december 2021 12:27 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had als TT: Mini mist wat pootjes
quote:Op maandag 27 december 2021 12:27 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had als TT: Mini mist wat pootjes
iemand(je bedoelt een muis)??quote:Op maandag 27 december 2021 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
Iemand had in een dronken bui de OP verneukt,maar die werd stilzwijgend even hersteld.
Even hulde daarvoor.![]()
Yep.quote:
hoe krijg je het ook voor elkaar om deze OP te vernaggelen vraag ik me dan afquote:
Dat valt jou dan weer op.quote:Op maandag 27 december 2021 12:45 schreef ToT het volgende:
@:Hemarookworst ziet er wel fucking scary uit in dit plaatje zeg!![]()
Wat leuk.In Fryske poes.quote:Op maandag 27 december 2021 13:33 schreef maily het volgende:
[..]
Weet je wat mij opviel?
[ afbeelding ]
Die wordt herhaaldelijk door Fruitje gepenetreerd!quote:Op maandag 27 december 2021 14:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik zie Solidas niet in het OP plaatje staan, of kijk ik er over heen?
Heel slim gedaan,goed kijken.quote:Op maandag 27 december 2021 14:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik zie Solidas niet in het OP plaatje staan, of kijk ik er over heen?
Ah ik zie het onder jouw vlaggetjequote:
quote:Op maandag 27 december 2021 15:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ik zie het onder jouw vlaggetje
Hulde voor het stilzwijgend herstellen en daarom meld je het nog even?quote:Op maandag 27 december 2021 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
Iemand had in een dronken bui de OP verneukt,maar die werd stilzwijgend even hersteld.
Doe ik iets fout.quote:Op maandag 27 december 2021 15:18 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hulde voor het stilzwijgend herstellen en daarom meld je het nog even?
Tja, waar zal ik eens beginnen?quote:
Valt mee tochquote:Op maandag 27 december 2021 12:45 schreef ToT het volgende:
@:Hemarookworst ziet er wel fucking scary uit in dit plaatje zeg!![]()
Nee hoor. Ik vond het gewoon grappig die tegenstelling. Stilzwijgend, maar nu toch even benadrukken.quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 16:06 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vond het gewoon grappig die tegenstelling. Stilzwijgend, maar nu toch even benadrukken.
Jou krijg ik nog wel.quote:Op maandag 27 december 2021 15:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, waar zal ik eens beginnen?
Is goed.quote:
quote:
Doe er wat aan.quote:
Haha, nou we gaan hier zo weer tv kijken.quote:
Ik heb nog geen idee, op tv is er niet veel soeps.quote:Op maandag 27 december 2021 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, nou we gaan hier zo weer tv kijken.Black Lake, een serie die op Ziggo staat.
Lange tijd echt niks interessants daar kunnen vinden, maar laatst dit een poging gegund, en we kijken er graag naar nu.
Ja ik zat net ook te kijken.quote:Op maandag 27 december 2021 17:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee, op tv is er niet veel soeps.
quote:Op maandag 27 december 2021 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |