Wel een idee ja!quote:Op maandag 27 december 2021 12:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Een buideltje waar nijntje in kan slapen terwijl hij bezig is? Kan hij nijn zelf in en uithalen en de buidel kan hij om doen.
Zoiets als een heuptasje
quote:Op maandag 27 december 2021 12:27 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had als TT: Mini mist wat pootjes
quote:Op maandag 27 december 2021 12:27 schreef FreshFruit het volgende:
Ik had als TT: Mini mist wat pootjes
iemand(je bedoelt een muis)??quote:Op maandag 27 december 2021 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
Iemand had in een dronken bui de OP verneukt,maar die werd stilzwijgend even hersteld.
Even hulde daarvoor.![]()
Yep.quote:
hoe krijg je het ook voor elkaar om deze OP te vernaggelen vraag ik me dan afquote:
Dat valt jou dan weer op.quote:Op maandag 27 december 2021 12:45 schreef ToT het volgende:
@:Hemarookworst ziet er wel fucking scary uit in dit plaatje zeg!![]()
Wat leuk.In Fryske poes.quote:Op maandag 27 december 2021 13:33 schreef maily het volgende:
[..]
Weet je wat mij opviel?
[ afbeelding ]
Die wordt herhaaldelijk door Fruitje gepenetreerd!quote:Op maandag 27 december 2021 14:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik zie Solidas niet in het OP plaatje staan, of kijk ik er over heen?
Heel slim gedaan,goed kijken.quote:Op maandag 27 december 2021 14:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik zie Solidas niet in het OP plaatje staan, of kijk ik er over heen?
Ah ik zie het onder jouw vlaggetjequote:
quote:Op maandag 27 december 2021 15:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ik zie het onder jouw vlaggetje
Hulde voor het stilzwijgend herstellen en daarom meld je het nog even?quote:Op maandag 27 december 2021 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
Iemand had in een dronken bui de OP verneukt,maar die werd stilzwijgend even hersteld.
Doe ik iets fout.quote:Op maandag 27 december 2021 15:18 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hulde voor het stilzwijgend herstellen en daarom meld je het nog even?
Tja, waar zal ik eens beginnen?quote:
Valt mee tochquote:Op maandag 27 december 2021 12:45 schreef ToT het volgende:
@:Hemarookworst ziet er wel fucking scary uit in dit plaatje zeg!![]()
Nee hoor. Ik vond het gewoon grappig die tegenstelling. Stilzwijgend, maar nu toch even benadrukken.quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 16:06 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vond het gewoon grappig die tegenstelling. Stilzwijgend, maar nu toch even benadrukken.
Jou krijg ik nog wel.quote:Op maandag 27 december 2021 15:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, waar zal ik eens beginnen?
Is goed.quote:
quote:
Doe er wat aan.quote:
Haha, nou we gaan hier zo weer tv kijken.quote:
Ik heb nog geen idee, op tv is er niet veel soeps.quote:Op maandag 27 december 2021 17:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, nou we gaan hier zo weer tv kijken.Black Lake, een serie die op Ziggo staat.
Lange tijd echt niks interessants daar kunnen vinden, maar laatst dit een poging gegund, en we kijken er graag naar nu.
Ja ik zat net ook te kijken.quote:Op maandag 27 december 2021 17:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee, op tv is er niet veel soeps.
quote:Op maandag 27 december 2021 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
Ging er iets mis?quote:
quote:
Ik zat er aan te denken de mijne weer terug te veranderen!quote:Op maandag 27 december 2021 18:32 schreef drakin het volgende:
Heeft stiekem iemand zn UI veranderd en nu kopt het niet meer?
Ik heb deze nogquote:Op maandag 27 december 2021 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat er aan te denken de mijne weer terug te veranderen!Maar ik denk nu dat ik gewoon tot het nieuwe jaar er mee wacht.
Dat is ook een leuke.quote:
Had jij die gemaakt? 1 van de 2 Zwelgjes had jij gedaan dacht ikquote:
Volgens mij had ik er een zwarte piet van gemaakt.quote:Op maandag 27 december 2021 18:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Had jij die gemaakt? 1 van de 2 Zwelgjes had jij gedaan dacht ik
O ja die heb ik ook nog ergensquote:Op maandag 27 december 2021 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij had ik er een zwarte piet van gemaakt.
Ik ook, 2 jaar geleden was dat.quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 18:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat is gek want ik heb darkreader, alle letters zijn sowieso wit
Ik was hem kwijt, nu niet meerquote:Op maandag 27 december 2021 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, 2 jaar geleden was dat.
[ afbeelding ]
jaquote:
Dat zou geen probleem moeten zijn.quote:
Met rechte muisknop als je hem geopend hebt in je browserquote:
Allen die ik gemaakt heb die heb ik ook wel bewaart.quote:
knappertquote:
Mooi zo!quote:Op maandag 27 december 2021 19:02 schreef drakin het volgende:
Gelukt, mijn pc liet hem gewoon niet zien
[ afbeelding ]
Hartstikke!quote:
Ik heb deze ook nog.quote:
Die is nog beterquote:
Ik vind bruin leuker dan zwart.quote:
Sow, dat klinkt als racisme.quote:Op maandag 27 december 2021 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind bruin leuker dan zwart.
Maar het hoort eigenlijk zwartquote:Op maandag 27 december 2021 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind bruin leuker dan zwart.
het is schminkquote:
Bruin is wat speelser en dat past er meer bij.quote:
Neequote:Op maandag 27 december 2021 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bruin is wat speelser en dat past er meer bij.
Iedereen aan het bijkomen vd kerstdagen.quote:
Genoeg uitgebuikt, dus er staat weer een berg lekker eten te pruttelenquote:Op maandag 27 december 2021 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iedereen aan het bijkomen vd kerstdagen.
Denk het allemaal uitbuikenquote:Op maandag 27 december 2021 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iedereen aan het bijkomen vd kerstdagen.
Hwb ik al weer in gehaaldquote:Op maandag 27 december 2021 19:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Beter toch? Meer puntjes voor jou, wie weet haal je Jochem weer in
Nee geen zin inquote:Op maandag 27 december 2021 19:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow, nou voorsprong groter maken dan
Aan de afwas kan ook.quote:
Graaaaaaaace!! GRAAAAAAAAAAAAACE!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!quote:
Solidaszonderarockquote:Op maandag 27 december 2021 19:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Graaaaaaaace!! GRAAAAAAAAAAAAACE!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
nopequote:Op maandag 27 december 2021 19:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het kan ook zonder a tochEcht helemaal fout is het niet toch?
deelde hem net ergens andersquote:Op maandag 27 december 2021 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)oenlinks-fraude-zorg
Is toch echt een vieze verdamme naaistreekquote:
degene met de dikste lonen waren weer niet tevredenquote:Op maandag 27 december 2021 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is toch echt een vieze verdamme naaistreek
Ik niet, was er alweer klaar mee.quote:
Hebberigheid en topquote:Op maandag 27 december 2021 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
degene met de dikste lonen waren weer niet tevreden
en wilden nog meer
Lekker smikkelen straksquote:Op maandag 27 december 2021 19:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik niet, was er alweer klaar mee.
Nu mega pan shoarma en gekruide rijst met groentetjes erdoor
ik had nog een heerlijke runderrolladequote:Op maandag 27 december 2021 19:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik niet, was er alweer klaar mee.
Nu mega pan shoarma en gekruide rijst met groentetjes erdoor
Ik heb ook nog een mosterdsausje en wat gourmetkip, dat wordt maar een soort voorafje.quote:
Oh nog een rauwe zeg maar die nog gebraden moet wordenquote:Op maandag 27 december 2021 19:34 schreef greysbones het volgende:
nee had hem nog niet in de oven gehad
tis er zo een die rose van binnen hoort![]()
![]()
hmmm Ik heb nog een lekkere rosbief in de vriezer voor later deze weekquote:Op maandag 27 december 2021 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had nog een heerlijke runderrollade
met fruit
en komkommer
en wat patatjes
quote:Op maandag 27 december 2021 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh nog een rauwe zeg maar die nog gebraden moet worden
njommmmmmmmmquote:Op maandag 27 december 2021 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
hmmm Ik heb nog een lekkere rosbief in de vriezer voor later deze week
Lekker bloederigquote:Op maandag 27 december 2021 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
hmmm Ik heb nog een lekkere rosbief in de vriezer voor later deze week
* drakin houd daar wel vanquote:
Heeft Praag ook een horrortour? Gaan we die ook doen daarquote:
Even op zitten is die zo warmquote:Op maandag 27 december 2021 19:40 schreef SolidasRock het volgende:
Eindelijk iPhone binnen!! Maar hij is ontzettend koud. Ik denk dat ik maar ff wacht tot kamertemperatuur.
Zou magnetron sneller gaan?quote:Op maandag 27 december 2021 19:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Even op zitten is die zo warm
dungeons met de dragonsquote:Op maandag 27 december 2021 19:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Heeft Praag ook een horrortour? Gaan we die ook doen daar
ik zou hem even onder de warme kraan houdenquote:
30 seconden op hoogste watt stand of wat zo'n ding ook heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Die dingen zijn waterdicht, zou zomaar kunnen dat dat helptquote:Op maandag 27 december 2021 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou hem even onder de warme kraan houden![]()
![]()
quote:Op maandag 27 december 2021 19:42 schreef drakin het volgende:
[..]
30 seconden op hoogste watt stand of wat zo'n ding ook heeftWeer 3 maanden wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 december 2021 19:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die dingen zijn waterdicht, zou zomaar kunnen dat dat helpt
Doe dat maar niet, moet je weer een nieuwe bestellenquote:
Heb je geen airfryer?quote:
quote:
Ga er ook iets mee doen?quote:Op maandag 27 december 2021 19:47 schreef SolidasRock het volgende:
Allemaal goeie ideeën hier, ik kan mijn geluk niet op
moontjuhquote:
Wordt ie vast lekker warmquote:Op maandag 27 december 2021 19:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, hou hem wel lekker in broekszak
Nou dit is wel heel erg koud. Ik verwacht ook niet dat ie ontploft of zo maar ik wacht wel gewoon ff tot ie wat normaler aanvoelt.quote:Op maandag 27 december 2021 19:48 schreef greysbones het volgende:
maar koud maakt nie uit Solid
installeren dat ding
Maanlamp.quote:
Die horen altijd rosé van binnen .....quote:Op maandag 27 december 2021 19:34 schreef greysbones het volgende:
nee had hem nog niet in de oven gehad
tis er zo een die rose van binnen hoort![]()
![]()
quote:Op maandag 27 december 2021 19:50 schreef maily het volgende:
[..]
Die horen altijd rosé van binnen .....
Ik niet.. kijk heel af en toe even..quote:Op maandag 27 december 2021 19:57 schreef Moonlight het volgende:
zitten jullie ook top 2000 te luisteren?
Ik ging net etenquote:
Ik ook neit hele tijd hoor, af en toe evenquote:Op maandag 27 december 2021 19:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik niet.. kijk heel af en toe even..
Net niet, ik was net op tijd voordat het aanbranddequote:
Gelukkigquote:Op maandag 27 december 2021 19:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Net niet, ik was net op tijd voordat het aanbrandde
Je verward hem met mij.quote:
quote:
Ja tis watquote:
Wat voor leuks heb je gedaan?quote:
Een emmer nodigquote:
Zo heb ik het ook ervaren jaquote:Op maandag 27 december 2021 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
totaal geen kerst gevoel
maar heel gezellig gehad
Ik ook al.quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 20:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb jij je oren wel eens laten testen? Gewoon voor de zekerheid?
Jammer, ik had je gebarencoach willen worden en je willen introduceren in de dovenwereld (en aan irma sluis voorstellenquote:
laat Irma maar lekker hamsterenquote:Op maandag 27 december 2021 20:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jammer, ik had je gebarencoach willen worden en je willen introduceren in de dovenwereld (en aan irma sluis voorstellen)
Ik heb jou gemist.quote:
quote:
was het niet leuk dan???quote:Op maandag 27 december 2021 20:42 schreef suzi1 het volgende:
volgend jaar weer lekker alleen krest vieren. lekker bankhangen en af en toe in slaap denderen
Dat zijn de beste kerstdagen.quote:Op maandag 27 december 2021 20:42 schreef suzi1 het volgende:
volgend jaar weer lekker alleen krest vieren. lekker bankhangen en af en toe in slaap denderen
quote:Op maandag 27 december 2021 20:44 schreef suzi1 het volgende:
jawel. maar blijkbaar kan ik geen halve dag op mn gemak bij iemand zitten.
ligt ook wel een beetje aan waar inderdaadquote:Op maandag 27 december 2021 20:45 schreef suzi1 het volgende:
bij 1 vriendin kan ik dat wel hoor
maa djee wat duurde de dag veeeel te lang. ik had t liefst na ong 2 uur thuisgeweest
Home is the best placequote:Op maandag 27 december 2021 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
klinkt bekend
ben ook graag thuis
Vervelend dat je daar last van hebtquote:Op maandag 27 december 2021 20:44 schreef suzi1 het volgende:
jawel. maar blijkbaar kan ik geen halve dag op mn gemak bij iemand zitten.
quote:Op maandag 27 december 2021 20:47 schreef suzi1 het volgende:
maar ook wel weer eens fijn, je ongemakkelijk voelen, was al weer even geleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 december 2021 20:50 schreef suzi1 het volgende:
heeerlik dekentjeze zijn zooooo snoezigggggggSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
heeerlik dekentjeHihi, jij hebt een poes tussen je benen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
jij hebt jaloersie hequote:Op maandag 27 december 2021 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hihi, jij hebt een poes tussen je benen.
Ik had net een parkiet op mijn hoofd en daarna op mijn schouder.quote:
dan heb ik jaloersie!!quote:Op maandag 27 december 2021 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had net een parkiet op mijn hoofd en daarna op mijn schouder.
quote:
Jij hebt mij toch.quote:
Dat is waarquote:
Ik wil er ook een 2de parkietje bij.quote:
maar bij jou mag parkietje ook lekker uit zn kooi. en als jij veel thuis bent dan ben jij ze beste vriendjequote:Op maandag 27 december 2021 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil er ook een 2de parkietje bij.
Een eend past niet in de kooi.quote:Op maandag 27 december 2021 20:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
maar bij jou mag parkietje ook lekker uit zn kooi. en als jij veel thuis bent dan ben jij ze beste vriendje
anders idd nog eendje erbij! <3
Of kindjes maken.quote:
heeerlik dekentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Hi greysiequote:
Geen ideequote:Op maandag 27 december 2021 21:08 schreef suzi1 het volgende:
hier best veel getrouwde mensen op viva he, of gesetteld
2 maar? De rest is vrijgezel volgens mij.quote:Op maandag 27 december 2021 21:08 schreef suzi1 het volgende:
wiequote:Op maandag 27 december 2021 21:08 schreef suzi1 het volgende:
Valt volgens mij wel mee.quote:Op maandag 27 december 2021 21:08 schreef suzi1 het volgende:
FF ookquote:Op maandag 27 december 2021 21:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij en Rab, verder volgens mij alleen mensen met een zeer gespierde rechterarm.
Kom armpje drukkenquote:Op maandag 27 december 2021 21:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij en Rab, verder volgens mij alleen mensen met een zeer gespierde rechterarm.
Met links of rechts?quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 21:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
FF is toch niet meer met Soul? Of loop ik weer achter?
Ik switchquote:
Je loopt achter.quote:Op maandag 27 december 2021 21:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
FF is toch niet meer met Soul? Of loop ik weer achter?
Het is gelukkig weer goed tussen die 2.quote:
niet ??quote:
alleen een keer SS en laatste BBquote:Op maandag 27 december 2021 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet ??
jij doet toch al langer RLS
daar is Soul ook mod geweest
Ja kijk, vrouwen vinden het vaak nooit leuk als ik op 1 van hun armen ga zitten. Anders stond ik ervoor open.quote:Op maandag 27 december 2021 21:12 schreef greysbones het volgende:
en af en toe vreemd gaan
met een arm waar je een uur op hebt gezeten
ik heb het nu even over de mannen he
quote:Op maandag 27 december 2021 21:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja kijk, vrouwen vinden het vaak nooit leuk als ik op 1 van hun armen ga zitten. Anders stond ik ervoor open.
quote:Op maandag 27 december 2021 21:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja kijk, vrouwen vinden het vaak nooit leuk als ik op 1 van hun armen ga zitten. Anders stond ik ervoor open.
Secret storyquote:
Zegt me niks, klinkt als iets wat ik op de blokkeerlijst moet zetten samen met BB en andere onzinvrouwenprogramma'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |